Компания от енергетиката, чието мото е „Професионализъм с внимание към клиента“, един от най-големите производители на велосипеди в Европа, верига книжарници, наложила съвременния облик на разпространението на книги, фирма, успяла да отговори на динамичната среда, в която се намираме и да организира производство на предпазни медицински средства, както и една от най-разпознаваемите български марки козметика, са големите победители в деветото издание на престижния бизнес конкурс „Най-добра българска фирма на годината“.
Наградите бяха връчени за девети пореден път на церемония в галерия Vivacom Art Hall Оборище 5. Инициативата е на Fibank и има за цел да популяризира най-добрите бизнес модели у нас. Мисията на конкурса е да насочи общественото внимание към успешните примери на предприемачество и да покаже, че в България има компании на световно ниво.
Първа награда в категорията „Средна и голяма фирма“ спечели „Макском“ ЕООД - един от най-големите производители на велосипеди в Европа.
На второ място се класираха книжарници „Хеликон“ АД, а на трето – специалистите в компютърното оборудване „Ардес - информационни технологии“ ЕООД.
Отличието за най-добра „Микро и малка фирма“ отиде при фирма „Енерджи Макс“, която разрешава различни технологични проблеми в областта на енергетиката.
На второ място в категорията е производителят на хранителни добавки и пробиотици „Цветита Хербал“ ЕООД. На трето: „Просол“ ООД – търговец и сервиз на строителна техника и механизация.
„Рефан България“ – популярният производител на козметични и парфюмни продукти с франчайзи по цял свят, спечели Наградата на публиката, която се определя чрез онлайн гласуване.
Призът „Най-успешна българка в бизнеса“, с който организаторите от Първа инвестиционна банка стимулират жените предприемачи у нас, отиде при Албена Ковачева – управител на „Фито Консулт“ ЕООД, производител на билкови продукти и кълнове.
Тази година имаше и една нова категория, свързана с актуалната икономическа и пандемична обстановка – „Специална награда за развитие“. Тя бе връчена на Мануфакчъринг АД, които спешно стартираха производства на предпазни медицински средства (маски, ръкавици, облекла) за задоволяване на дефицитите и нуждите в страната.
Победителите в надпреварата бяха определени от жури в състав: Чавдар Златев, Главен директор Корпоративно банкиране, Член на Управителния съвет и Изпълнителен директор на Fibank, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев, председател на Съюз Произведено в България, Ваня Манова - мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово, главният редактор и издател на Forbes България Йордан Матеев и собственикът на „24 часа“ и „Медийна група България“ Венелина Гочева.
Според условията на конкурса, в него участват само компании с български капитал и български мениджмънт, представляващи български бранд.
Сред номинираните тази година близо 300 фирми имаше представители на разнообразни браншове - производители на хранителни продукти, строителни, селскостопански, мебелни и текстилни компании, дружества, заети с добив на инертни материали и поддръжка на машини и съоръжения, производители на части и оборудване за индустрията. От сферата на услугите по традиция участват хотелиери и ресторантьори, транспортни фирми, рекламни агенции, здравни и козметични центрове. Включиха се също софтуерни и телекомуникационни компании, инженерингови и проектантски фирми.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)