Кои са лицата в популярната рекламна кампания на Lidl?

OFFNews Последна промяна на 17 февруари 2021 в 17:41 3347 0

1/1

Тръгвам на турне в магазините на Lidl. Това написа актьорът Антон Порязов в своя Instagram профил , след като рекламата на Lidl „Кой продава продуктите ни най-добре“, в която той участва, тръгна в ефир. Реакциите не закъсняха – не само че бе засипан с въпроси кога и къде да бъде очакван, но и самата ТВ реклама започна да добива изключителна популярност.

Положителните отзиви не са изненада. Самият Антон има толкова дълъг списък с любими продукти от Lidl, че съвсем естествено влиза в ролята на момчето от клипа. Ако го срещнем в магазина, нещата, които би ни препоръчал, досущ като в рекламата, биха звучали така: „И фъстъченото масло от американската седмица – няма такъв аналог качество-цена. И нискомаслената извара Skyr – за спортуващи като мен. И сиренето ементал Milbona, и т.н., и т.н.“.

Още по-дълъг е списъкът му с роли и изяви – участва в „Под прикритие“ и в „Маскирания певец“. Бил е водещ на Спорт Тото. Предстои му премиера на филма COVID-20, където е в главната роля. Работи по дебютната си стихосбирка със стихотворения и кратки разкази. Има зад гърба си сериозен шлем от холивудски участия – играл е заедно с Джерард Бътлър, Бен Кингсли, Силвестър Сталоун, Мила Йовович, Нийл Джаксън, Келън Лъц и други. Целият този опит безспорно го формира като актьор. Най-големият му учител обаче си остава Стефан Данаилов, в чийто клас има привилегията и щастието да попадне.

„Трябва да имаш светлина и любов в сърцето. Без тези две неща не можеш да бъдеш нито добър актьор, нито добър човек“, тези думи са и урокът, който Антон винаги ще пази от големия българския актьор.

Именно Стефан Данаилов е човекът, който го свързва и със следващия участник в рекламната кампания на Lidl – актьорът Явор Вълканов. Двамата учат заедно в НАТФИЗ, и то в последния клас на Мастъра, както го наричат неговите ученици. Явор е главен герой в билборд кампанията на веригата – именно той е чаровното момче, което кара колело, а в кошницата пред себе си е поставил пълна торба от Lidl. Автор на снимката е фотографът Петър Драганов, а едно от най-големите предизвикателства при заснемането на кадъра било да е максимално естествен и реалистичен.

„Все едно фотографът просто е вдигнал фотоапарата и е запечатал момент от ежедневието“, разказва Радомир Иванов, творчески директор на Saatchi & Saatchi Sofia, които стоят зад творческата концепция на рекламните визии.

Предизвикателството не само е преодоляно, но резултатът дори надхвърля очакванията.

„Много от моите приятели ми казват, че рекламата изглежда много френска – сякаш не е снимана в София, а във Франция“, споделя Явор.

Признава, че самият той също често рекламира продуктите на Lidl – особено шоколадовия сладолед Gelatelli с парченца шоколад, който уверено препоръчва. Наскоро завършил НАТФИЗ, Явор има зад гърба си не една знакова роля на театралната сцена. Играе Ромео от „Ромео и Жулиета“ на режисьора Анастасия Събева, а също и Порфирий в „Братя Карамазови“, където си партнира с имена като Владо Пенев, Деян Донков, Радина Кърджилова, Ана Пападополу и други. Наскоро се присъединява към екипа на Армейския ансамбъл, с който активно репетират за 3-ти март. Именно неговият глас ще прочете имената на геройски загиналите за Освобождението на България и ще рецитира вечни творби като „Опълченците на Шипка“ на Иван Вазов и други.

Рекламната кампания на Лидл България – „Кой продава продуктите ни най-добре“, стартира в международния ден на думата „Благодаря“, 11 януари. С нея веригата благодари на всички свои клиенти, които избират продуктите на Lidl и по този начин се превръщат в нейната най-добра и искрена реклама.


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 106 магазина в 49 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !