Струва ли си човек да си купува дрехи от супермаркет. Всеки потребител си е задавал поне веднъж този въпрос.
Дрехите, които някои супермаркети продават, често са по-евтини, а възможността човек да ги купува от място, от което така или иначе пазарува, е голямо улеснение.
Остава обаче въпросът дали тези дрехи могат да отговорят на критериите за качество на потребителите.
За да гарантира качеството на собствените си марки текстил, Lidl работи с утвърдения германски институт Hohenstein - компания със 70-годишна история, където ежедневно се тестват десетки различни показатели за качество. Lidl си партнира с института през последните 25 години.
Тестовете на института Hohenstein са за здравина и устойчивост на материята, точност на размерите, безопасност на всички елементи на дрехата, функционалност, водоустойчивост и много други показатели.
Освен сертификат за качество, институтът Hohenstein гарантира и “Нежност към кожата” със специален допълнителен сертификат.
Институтът гарантира и точността на размерите – това става чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 000 реални хора – от бебета до възрастни. Здравината и устойчивостта пък се гарантират след серия от разнообразни тестове на платовете, конците и дори копчетата и циповете на дрехите. Освен това всяка дреха се изпира с основните познати марки перилни препарати на пазара. В него има и помещение, което симулира различни климатични условия – от много ниски температури през силен вятър и проливен дъжд, за да може крайният потребител да разчита на дрехите си дори в най-екстремни условия.
Собствените марки текстил на Lidl покриват изключително богато разнообразие от предложения – като се започне от бебешката линия Lupilu и дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, мине се през висококачествените дамски и мъжки линии – Esmara и Livergy, които освен стилни, ежедневни и спортни дрехи, имат и серия за бельо – и се стигне до марките Crivit – специална серия за спорт и активна почивка, както и до най-новото попълнение – собствената марка текстил за дома под името Meradiso.
От юни ще започне продажбата и на дрехи от биоразградим текстил, с безвредни съставки и химикали.
Внимание се обръща и на опаковките на текстилните продукти, като върху тях се поставят сертификатите за качество и насоки за употреба.
Явно качеството на дрехите се оценява и от потребителите, тъй като за последните години компанията е отбелязала ръст от 39% в продажбата на текстил.
Lidl има магазини в 30 държави. От компанията гарантират, че качеството на текстила е еднакво във всички тях, като разлики има понякога при избора на десените, които се поръчват в зависимост от предпочитанията на потребителите в съответните страни.
„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции. Да не забравяме и факта, че хората ги намират по бърз и ефективен начин – докато правят ежедневното си или седмично пазаруване. Така при нас клиентите могат да намерят едно изключително конкурентно предложение за „умно“ пазаруване, което в днешното забързано ежедневие е важна алтернатива, защото не само пести средства, но пести и време“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
“Важен гарант за качеството на нашия текстил е самият процес на тестване, който започва още на ниво мостри на продуктите и преминава през всички етапи на производството, докато достигне до крайните тестове на готовите продукти”, обяснява Нели Месерджиева, ръководител “Акционен мениджмънт” в Лидл България и главен експерт по текстила в компанията.
Цялата съвкупност от предимства обяснява и защо все повече хора се доверяват на текстила на Lidl, включително и известни личности. Такъв е примерът с Евгения Джаферович, която съвсем наскоро посети световния институт за качество Hohenstein. В поредица от видеа в своя Инстаграм профил известната гримьорка показа в детайли на колко много тестове и анализи е подложена всяка една дреха преди да стигне до клиентите в магазина.
„Признавам, че в самото начало бях скептична да си купя дреха от мястото, от което пазарувам за вкъщи и за семейството. Но след всичко, което видях, осъзнах, че нямам причина да не го правя – особено като се вземе предвид, че вече от няколко години устойчив моден тренд е да се миксират брандове и стилове, за да може човек да създаде свой уникален индивидуален аутфит. Текстилът на Lidl е чудесна алтернатива и като качество, и като цена, и като разнообразие“, сподели Джаферович.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)