Струва ли си човек да си купува дрехи от супермаркет. Всеки потребител си е задавал поне веднъж този въпрос.
Дрехите, които някои супермаркети продават, често са по-евтини, а възможността човек да ги купува от място, от което така или иначе пазарува, е голямо улеснение.
Остава обаче въпросът дали тези дрехи могат да отговорят на критериите за качество на потребителите.
За да гарантира качеството на собствените си марки текстил, Lidl работи с утвърдения германски институт Hohenstein - компания със 70-годишна история, където ежедневно се тестват десетки различни показатели за качество. Lidl си партнира с института през последните 25 години.
Тестовете на института Hohenstein са за здравина и устойчивост на материята, точност на размерите, безопасност на всички елементи на дрехата, функционалност, водоустойчивост и много други показатели.
Освен сертификат за качество, институтът Hohenstein гарантира и “Нежност към кожата” със специален допълнителен сертификат.
Институтът гарантира и точността на размерите – това става чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 000 реални хора – от бебета до възрастни. Здравината и устойчивостта пък се гарантират след серия от разнообразни тестове на платовете, конците и дори копчетата и циповете на дрехите. Освен това всяка дреха се изпира с основните познати марки перилни препарати на пазара. В него има и помещение, което симулира различни климатични условия – от много ниски температури през силен вятър и проливен дъжд, за да може крайният потребител да разчита на дрехите си дори в най-екстремни условия.
Собствените марки текстил на Lidl покриват изключително богато разнообразие от предложения – като се започне от бебешката линия Lupilu и дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, мине се през висококачествените дамски и мъжки линии – Esmara и Livergy, които освен стилни, ежедневни и спортни дрехи, имат и серия за бельо – и се стигне до марките Crivit – специална серия за спорт и активна почивка, както и до най-новото попълнение – собствената марка текстил за дома под името Meradiso.
От юни ще започне продажбата и на дрехи от биоразградим текстил, с безвредни съставки и химикали.
Внимание се обръща и на опаковките на текстилните продукти, като върху тях се поставят сертификатите за качество и насоки за употреба.
Явно качеството на дрехите се оценява и от потребителите, тъй като за последните години компанията е отбелязала ръст от 39% в продажбата на текстил.
Lidl има магазини в 30 държави. От компанията гарантират, че качеството на текстила е еднакво във всички тях, като разлики има понякога при избора на десените, които се поръчват в зависимост от предпочитанията на потребителите в съответните страни.
„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции. Да не забравяме и факта, че хората ги намират по бърз и ефективен начин – докато правят ежедневното си или седмично пазаруване. Така при нас клиентите могат да намерят едно изключително конкурентно предложение за „умно“ пазаруване, което в днешното забързано ежедневие е важна алтернатива, защото не само пести средства, но пести и време“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
“Важен гарант за качеството на нашия текстил е самият процес на тестване, който започва още на ниво мостри на продуктите и преминава през всички етапи на производството, докато достигне до крайните тестове на готовите продукти”, обяснява Нели Месерджиева, ръководител “Акционен мениджмънт” в Лидл България и главен експерт по текстила в компанията.
Цялата съвкупност от предимства обяснява и защо все повече хора се доверяват на текстила на Lidl, включително и известни личности. Такъв е примерът с Евгения Джаферович, която съвсем наскоро посети световния институт за качество Hohenstein. В поредица от видеа в своя Инстаграм профил известната гримьорка показа в детайли на колко много тестове и анализи е подложена всяка една дреха преди да стигне до клиентите в магазина.
„Признавам, че в самото начало бях скептична да си купя дреха от мястото, от което пазарувам за вкъщи и за семейството. Но след всичко, което видях, осъзнах, че нямам причина да не го правя – особено като се вземе предвид, че вече от няколко години устойчив моден тренд е да се миксират брандове и стилове, за да може човек да създаде свой уникален индивидуален аутфит. Текстилът на Lidl е чудесна алтернатива и като качество, и като цена, и като разнообразие“, сподели Джаферович.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста