Физическата активност може да спомогне за превенция на сърдечната недостатъчност, посочват от Световната сърдечна федерация. Инициативата „Световен ден на сърцето“ предизвиква хора от цял свят да се движат по маршрут във формата на сърце на 29 септември.
Федерацията стартира инициатива по повод Световния ден на сърцето, 29 септември 2022 г., която цели да насърчи хората да извършват повече физически дейности в ежедневието си. Boehringer Ingelheim подкрепя идеята и кани повече хора да се включат в предизвикателството за повече движение, като се разходят, бягат или карат колело по маршрут във формата на сърце в своя град и предоставя примерен маршрут в София.
Да се погрижиш за собственото си здраве винаги е най-добрият начин за справяне със заболяванията — особено при тези, за които все още няма лечение. Сърдечната недостатъчност е едно от тези заболявания. Но превенцията може да бъде доста лесна, тъй като дори ежедневните физически активности сами по себе си помагат да се намали риска от развитие на това заболяване.
Boehringer Ingelheim подкрепя тази профилактична мярка, като цели да помогне на хората да водят здравословен начин на живот, за да предотвратят появата на много здравословни проблеми. Фармацевтичната компания подчертава своя ангажимент за насърчаване на активен начин на живот, като застава зад инициативата на Световната сърдечна федерация за повече физически активности, която ще се проведе на Световния ден на сърцето, 29 септември 2022 г.
Сърдечната недостатъчност е прогресиращо, инвалидизиращо и потенциално животозастрашаващо заболяване. Настъпва, когато сърцето вече не е в състояние да изпомпва достатъчно количество кръв необходимо за организма. Заболяването засяга над 60 милиона души по света1 и е причина за почти 2 милиона хоспитализации годишно само в Европа.
Последствията са тежки, както за пациентите, така и за здравната система, поради разходите за прием в болница, а също така и за националната икономика – чрез разходите за болнични при отсъствие от работа. Въпреки че няма лечение или лекарствена терапия за това заболяване, повишаването на физическата активност може да бъде лесно изпълнимо. Това се отнася особено и за хора с диабет и под стрес – два от основните рискови фактори за развитие на сърдечна недостатъчност. Ежедневните физически активности могат да намалят риска от сърдечна недостатъчност, както и други сърдечно-съдови заболявания.
Световната сърдечна федерация приканва участниците в инициативата да следват маршрута във формата на сърце и да го запазят в приложение за проследяване (например Strava). Също така, участниците могат да качат своите резултати на уебсайта на инициативата като скрийншот от обиколката, снимки и селфита, например пред известна забележителност по маршрута. По този начин хора от цял свят ще напомнят колко са важни ежедневните физически дейности и положителния ефект от тях.
Поканата е отправена към всички, които искат сами да направят нещо за да промотират сърдечното здраве и да видят своя град от нов ъгъл, като следват и проследяват маршрута за физически дейности. Снимките ще добавят допълнителна видимост на кампанията за сърдечно здраве.
Boehringer Ingelheim подкрепя множество инициативи, които целят да промотират доброто здраве. Част от отговорното отношение на компанията е и подкрепата на световната инициатива Making More Health, както и настоящия проект “Световен ден на сърцето“. Boehringer Ingelheim се стреми да предоставя различни материали и инструменти, с които всеки може лесно и последователно да прави нещо за здравето си всеки ден и така да направи стъпка към по-здравословен начин на живот.
За Boehringer Ingelheim
Мисията на Boehringer Ingelheim е да открива и проучва нови и по-добри медикаменти, които подобряват живота на хората и животните. Като водеща научноизследователска биофармацевтична компания, Boehringer Ingelheim създава стойност чрез иновации в области на непосрещнати до момента медицински нужди. Компанията е основана през 1885 г. като семейна собственост и като такава предприема действия в дългосрочна перспектива. Приблизително 52 000 служители на компанията работят усилено в повече от 130 пазара по целия свят за трите бизнес-сегмента: фармацевтични продукти за хуманната медицина, ветеринарна медицина и биофармация. Научете повече на: www.boehringer-ingelheim.com.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
dolivo
България получава първите осем изтребителя F-16 догодина
Владè
Можем ли да се излекуваме от зависимостите си? Ралица Стефанова в подкаста на OFFNews
Владè
Лаура Кьовеши осветли първата голяма акция срещу мафията, включително и в България