Доказани професионалисти от комуникационни агенции и независими експерти с впечатляваща професионална биография, практикуващи в България и в чужбина, се включват в журито на двата конкурса – Медиен и Творчески – в рамките на двадесет и четвъртото издание на ФАРА.
Творчески конкурс
Съревнованието за призовете в 38-те категории и подкатегории на Творческия конкурс ще бъде журирано от утвърдени представители на рекламния бизнес и независими експерти с богат опит в различни сфери на комуникационната и творческата индустрии. Най-успешните и креативни рекламни форми и комуникационни кампании за 2023 и началото на 2024 година ще бъдат отличени от жури в състав:
Антоанета Мечанова – Основател, La Maison Hush Hush (Независим експерт)
Боби Петров – Creative & Strategy Director, All Channels Group
Васил Петраков - Executive Creative Director, guts&brainsDDB
Владимир Димитров - Творчески директор, Saatchi & Saatchi Sofia
Вяра Бояджиева – Илюстратор (Независим експерт)
Георги Тошев – Журналист и продуцент (Независим експерт)
Гергана Минчева - Creative Lead, Next-DC
Желез Атанасов - Strategic Planning Director, Noble Graphics
Константин Трендафилов - Partner / Creative Director, Human
проф. д-р Николай Младенов - Зам.-ректор – академичен състав, издателска и рекламно-информационната дейност на Националната художествена академия (Независим експерт)
Олга Стойчева - Творчески директор, The Smarts
Самуил Петканов – Публицист и сатирик (Независим експерт)
Христо Пенев – Дизайнер и продуцент на изображения и анимации за реклама (Независим експерт)
Модератор на журирането ще бъде Ирина Тончева, експерт с дългогодишен професионален опит в сферата на комуникациите, радио и телевизионния бранш.
Медиен конкурс
Медийният конкурс, който ще награди най-отличаващите се креативни и стратегически издържани медийни кампании през последната година, ще бъде журиран от доказани специалисти и професионалисти с опит в медийната индустрия.
Съставът на журито, което ще има задачата да награди работите в 11-те конкурсни категории, които се открояват чрез стратегия в използването на медийните канали, е:
Александър Бирцоев - Управляващ директор, Zenith Media, част от Publicis Groupe Bulgaria
Александър Гагов – Managing Director, Connected/All Channels Group
Анелия Стояновa - Управител медийно звено, The Smarts
Ирина Поррузиан - Търговски директор, Нетинфо
Светослав Дъбов - Директор ТВ и бизнес развитие, Аргент Груп
Силвия Юдакова – Digital Media Director, guts&brainsDDB
Журирането ще бъде модерирано от Самуил Петков, New Business Director в Noble Graphics.
Последна възможност за участие в конкурсната програма
До 25 април комуникационните агенции, които не са успели да заявяват своето участие в конкурсната програма на ФАРА 2024, могат да направят това в последния, допълнителен срок за приемане на заявки за тазгодишното издание на Фестивала. Българската асоциация на комуникационните агенции предоставят възможност за късно подаване на заявки увеличение на таксите. Повече информация може да бъде намерена на уебсайта на ФАРА.
Отворена е формата за акредитации за събитието
Организаторите приемат заявки за акредитации за Фестивала, който ще се проведе от 6 до 8 юни в пространствата на Международен конгресен център – Бургас. Допълнителна подробна информация относно достъп до Фестивала и церемонията може да бъде открита тук: https://www.fara.bg/accreditations.
ФАРА 2024 ще се случи под творческата концепция „В нова светлина“, чиято визуална идентичност е вдъхновена от идеята за проектиране на новото върху вече установеното, споделя Виктор Манчев, творчески директор на All Channels и арт директор на визуалната част от концепцията.
ФАРА 2024 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броадкастинг Груп и Нетинфо.
ФАРА
Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
Повече информация на www.fara.bg и в профилите на Фестивала в социалните мрежи.
БАКА
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Като браншова организация, БАКА способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика. Асоциацията е пълноправен член на Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) от 1996 г. и е член-учредител на Националния съвет за саморегулация.
БАКА е официален и изключителен представител на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions International Festival of Creativity, Eurobest European Advertising Festival, Dubai Lynx Advertising Festival и Spikes Asia Advertising Festival. БАКА организира с лиценз наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie България. Асоциацията е организатор на националния творчески и медиен фестивал ФАРА.
От януари 2022 г. БАКА е член на Art Directors Club of Europe (ADCE). В ADCE членуват организации от Австрия, Чехия, Финландия, Германия, Словения, Португалия, Румъния, Испания, Швейцария, Исландия, Ирландия и др. Каузата, зад която застава ADCЕ, е да популяризира разнообразието и творческата идентичност сред различните култури в Европа, както в художествен план, така и в комерсиално-артистичен.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
ob1
Ким Чен-ун нареди масово производство на дронове камикадзе
Zmee
Серия от нападения над жени в централния столичен район 'Оборище'
4I4ATA
В София има 33 555 платени паркоместа, ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи в тях
Джендо Джедев
Ким Чен-ун нареди масово производство на дронове камикадзе