А1 стартира своята коледна кампания с кауза, чрез която за втора поредна година ще подкрепи проект „Светулка“ на фондация „За доброто“. Тази Коледа абонатите на А1 могат да станат част от доброто, като дарят сума по свой избор бързо и лесно през приложението Моят А1 и неговата уеб версия. Кампанията продължава до 31 декември, когато събраните дарения от клиенти ще бъдат удвоени от телекомуникационния оператор и сумата ще бъде дарена за преобразяването на детско болнично отделение в страната.
Всички настоящи частни абонати с една или повече услуги, които искат да допринесат за по-качествената болнична грижа за децата у нас, ще могат да добавят своето дарение през Моят А1. Необходимо е само да използват последната версия на приложението и да имат регистриран профил без значение дали са титуляр или само ползвател на съответната услуга. Стойността на всяко дарение може да бъде между 1 и 100 лева, като сумата ще се начислява в следващата фактура без съпътстващи такси и ДДС. Няма ограничение в броя на даренията, стига общата им стойност да не надхвърля 100 лева за една услуга в отчетния период. Дарения над 100 лева, както и дарения от лица, които не попадат в обхвата на кампанията, могат да бъдат направени директно към фондация „За доброто“ през техния уебсайт.
„Приемаме проект „Светулка“ на фондация „За доброто“ за наша кауза, защото обединява двете може би най-важни ценности за хората – здравето и децата. Миналата година дарихме в полза на педиатричното отделение в МБАЛ – Карнобат и вярваме, че има смисъл да продължим да подкрепяме по-качественото детското здравеопазване и тази година. Отново ще ангажираме нашите абонати и ще ги помолим заедно да тръгнем по пътя на доброто, което ние да удвоим. Колкото по-активни са нашите клиенти в кампанията, толкова по-значима и смислена ще бъде промяната, която ще направим заедно.“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България.
Димитрина Спирова, съосновател на фондация „За доброто“ допълни: „Изключително сме благодарни на А1, че ще подкрепи усилията на Фондация “За доброто” за промяна на средата в детските отделения в България за втора поредна година. За нас е важно идеята за „Светулка“ да продължава да се разпространява, да стигне до максимален брой хора, защото само заедно ще постигнем истинската промяна - не само на материалната база в лечебните заведения, а и у самите нас - хората, на които децата разчитат, когато са в болница.“
След края на кампанията А1 ще обяви дарената сума след удвояването от компанията и ще анонсира избраното отделение, което ще претърпи цялостно обновяване, така че физическата среда да стане по-модерна и приветлива, а подходите за лечение да бъдат основани на емпатия и грижа и детето да бъде поставено в центъра на оздравителния процес. Повече за „Свързва ни доброто: дари за децата и А1 ще удвои сумата“ ще намерите на страницата на кампанията.
Мобилното приложение Моят А1 и неговата уеб версия на A1.bg позволяват на потребителите си не само да станат част от доброто, но и да управляват своите услуги самостоятелно от всяка една точка и в удобно за тях време. Чрез него те могат да подписват договори онлайн, да следят статус на технически заявки и затруднения, бързо да активират най-подходящия роуминг план според държавата, в която ще пътуват, да извършват сами настройки на Wi-Fi мрежата си, по-лесно да добавят допълнителни пакети и услуги в плана си, да управляват кредитния си лимит и да следят колко мегабайти и минути в роуминг им остават.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2022 г. A1 България отчита приходи от 640,4 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 254,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 26 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2022 година надхвърлят 5 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста