Повече от половината японски домакинства всяка сутрин закусват с българско кисело мляко.
Това сочат данните от проучване на японската компания „Мейджи корпорейшън“, което беше представено на среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски с президента на компанията Кадзуо Кавамура.
Цели 57,5% от японците пък асоциират България с киселото мляко, става ясно още от проучването.
„Мейджи корпорейшън“ произвежда българско кисело мляко от 1972 година, а от 2013 г. компанията произвежда кисело мляко и за Китай, Тайланд и Сингапур.
Българското кисело мляко е съкровище, актив, който трябва да се защитава и да се разширява като стойност. За японците то е символ на дълголетие и здравословен начин на живот, подчерта Кадзуо Кавамура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
08.04 2015 в 21:48
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:12
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:11
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
демотиватор
За ЧРД на аятолах Хаменей: Експлозии в Иран и района, Израел отвръща на удара
демотиватор
Рашков се срещал с Марин и Стефан Димитрови, защото подавали сигнали срещу Борисов
Ivan Terziysky
За ЧРД на аятолах Хаменей: Експлозии в Иран и района, Израел отвръща на удара
Перпендикуляр
Прокремълски популисти в Македония надраскаха кея на Вардар с обиди към българите
Dido
Прокремълски популисти в Македония надраскаха кея на Вардар с обиди към българите
швейк
Прокремълски популисти в Македония надраскаха кея на Вардар с обиди към българите
Кок
НАТО ще прати системи "Пейтриът" за противовъздушна отбрана на Украйна, каза главният секретар на НАТО Столтенберг