Вижте новите спирки на метрото (галерия)

Владислава Тричкова Последна промяна на 25 март 2015 в 10:30 70453 13

1/1

Снимка OFFNews

Станция "Летище София"

Новата линия на метрото, която ще стига до Летище София, ще бъде пусната през първите дни на април. 

Този лъч на метрото ще тръгва от ж.к "Дружба" и ще стига до летището, а новите спирки по трасето са 4: "Дружба", "Искърско шосе", "Софийска света гора" и "Летище София". 

На метростанция "Искърско шосе" пък ще има директна връзка с жп гара, на която спира влакът, пристигащ от Пловдив. Това ще е най-бързият, лесен и удобен начин, по който пътниците ще могат да се придвижат до летището и до центъра на София. 

Откриването на тази линия от метрото е дългоочаквана, най-малкото, защото до голяма степен ще улесни както българите, така и чужденците, пристигащи на летище София. 

За откриването й се очаква да дойде в столицата председателят на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер. 

От няколко дни пък съобщенията по уредбата на метрото стават и на български, и на английски език, тъй като се очаква увеличение на англоезичните пътници. Така туристите ще се ориентират по-лесно на коя спирка се намират и къде трябва да слязат. 

От месец април софийското метро ще се движи на по-чести интервали, за да се справи с по-големия брой пътници. 

По линията „Люлин“ - „Младост“ в момента влаковете се движат през 3,5 минути, а от април те ще се движат през 3 минути. Влаковете по линията „Надежда“ - „Лозенец“, които в момента се движат през интервал от 7 минути, от април ще минават на всики 6 минути.

До края на месец април би трябвало да се завърши и линията на метрото до кв. "Младост 4".

До край на 2015 г. се очаква да започне строителството и на третия лъч на метрото. Това ще е най-тежкият участък, тъй като строежът ще затвори за движение на автомобили ключови участъци от центъра на София. 

Метрото ще тръгва от „Театър зад канала“ и ще стига до Красно село. Това са над седем километра метро и седем метростанции. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

27.03 2015 в 11:10

България работи за София...

26.03 2015 в 16:17

Пак сляпа реклама на това метро. В час пик минава веднъж на 10 минути по линията Люлин-Младост. Ако се е случвало Някога да минава на 3 минути, това се нарича изключение и трябва да бъде представяно като такова. Не да се тиражира като природна даденост. Или се бъркам, че тук трябва да се прилагат някакви журналистически правила?

26.03 2015 в 15:22

Ако направят асансьори и ескалатори за да може хората с двигателни проблеми като слязат на Централна автогара ще е още по добре.Защото Аз слязох там лятото и трябваше да си мъкна 35кг. куфар по стълбите ,защото нямаше как да го кача от подлеза .... Винаги така се прави нещо и после се преправя или е не функционално ....

26.03 2015 в 13:22

Някой неграмотник в общината пак се прояви. Софийска Света Гора са манастирите около София, а не жк.Дружба.

25.03 2015 в 22:09

Екстра са, супер направо,айде пускайте ги и да почваме!

25.03 2015 в 21:47

София е communist-free зона! УРАА!

25.03 2015 в 17:16

Безплатен превоз между терминал 2 и 1 има! Един бус се движи между двата терминала.

25.03 2015 в 12:12

Pan : има автобус, който се движи от центъра и минава и през двата терминала. Просто сега ще може да се използва за 1 спирка (от Т1 за Т2 или от Т2 за Т1), но реално ще струва билетче от 1лв. А иначе, който иска, той може да ходи пеша да спести пари, сигурно 15 минути ще върви.

25.03 2015 в 12:02

А неофициално всички пловдивски автобуси спират на Интер Експо, където има метростанция. Предвид, че експресът от Пловдив пътува вече 2:40 и е нарядко, а от от Пд мисля автобусите са на половин час през почти целия ден то за пловдивчани ще е по-лесно да хващат метрото от Интер Експо вместо да ги стоварват на централна автогара и после да минават целия град с метрото.

25.03 2015 в 11:59

Метрото ще стига до Терминал2. Ако няма безплатен (!)атобус-совалка, който да превозва пътниците на Терминал1 до и от метрото, там няма нищо да се промени.На този стар терминал се приземяват главно нискобюджетни компании със сравнително бедни пътници и те трябва да имат възможност да ползват евтин градски транспорт. Няколко такива автобуси сноват между отделните терминали на летището в Мадрид.