При обновяването на пространството на Ротондата при Централна гара в София не е обсъждано да бъде поставяна експозиция със снимки и вещи на комунистически лидери от близкото минало.
Това заяви кметът на столицата Йорданка Фандъкова по повод отвореното писмо до нея, което по-рано днес внесоха на "Московска" 33 депутатите Методи Андреев, Мартин Димитров, Петър Славов и Вили Лилков. Те протестират срещу идеята, която сподели пред OFFNwes Николай Георгиев, шеф на общинското дружество "Пазари Възраждане", натоварено да извърши ремонта на предгаровия площад.
Собственикът на Ретро музея във Варна предложи експозицията да бъде изложена на територията на Ротондата, това не е част от техническото задание за проектиране на пространството, обясни Николай Георгиев.
В отговора на Фандъкова до депутатите се казва: Преди дни общинското дружество „Пазари Възраждане“ внесе в Столичния общински съвет задание за проектиране на Ротондата. Единственото, което се доближава до фактите в разпространеното от Вас открито писмо е това, че там ще има изложбени зали, когато проектът бъде финализиран и изпълнен. Какво ще има в тези изложбени зали е решение, което до момента не е обсъждано никога нито с мен, нито с Общинския съвет. Като политици, някои от Вас и с опит в местното управление, знаете, че концепциите за постоянни експозиции на територията на столичните културни институти се приемат с решение на Столичния общински съвет след дискусии в комисията по образование, култура, наука и културно многообразие.
Уверена съм, че в качеството Ви на народни представители сте чувствителни към подобни теми, именно защото това е така, е редно предварително да се проверява истинността на информацията, която разпространявате. В противен случай винаги ще остане впечатлението за съзнателен опит да се подвеждат гражданите, без да се отчитат реалността и фактите.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12169
3
04.06 2016 в 11:19
63994
2
03.06 2016 в 23:01
Транспортните цени в столицата влязоха в пълна бъркотия, след като се оказа, че пътуването с автобус вътре в града е станало по-скъпо от пътуването с влак между отделни селища. И двата траспорта са обществени – единият е общински, другият – държавен. Но еднопосочен билет от Централна гара София до Банкя излиза 1 лв. Докато за същото пътуване, трябва да се вземат минимум 2 автобуса. Първият е от гарата до Люлин, а вторият от Люлин до Банкя. Общо излиза 3,20 лв. Но дори да платим само едната линия, т.е. стигаме до Люлин пеша, отново се получава гротеска – пътят до Банкя е 1,60 лв. по цени на Фандъкова, и 1 лв. по цена на БДЖ.
Парадоксално е, че в момента с железницата вече е по-евтино да се пътува до всички по-близки селища до София (до 30-40 км), отколкото да се минат 1-2 км. в автобус в рамките на София.
63994
1
03.06 2016 в 21:46
П.П. По повод на готвения ГЕРБерастки рестарт на ГРАБЕЖА (разбирай приватизацията) на „БДЖ Товарни превози“, да си припомним какво казаха шефовете на компанията Пламен Джуров и Ивайло Иванов по време на кръгла маса, свързана с реформите в железопътния превозвач през 2011 г.
ЦИТАТ:
“Дъщерното дружество на БДЖ – „БДЖ Товарни превози“ ЕООД генерира дневна печалба от 500 хил. лв.“
Последни коментари
Октим
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
user4eto
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
Танас
В София има 33 555 платени паркоместа, ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи в тях
jdravun
Калин Стоянов призна, че Пеевски е охраняван от НСО
Итн
И третият път не донесе късмет: Парламентът е все така без ръководство (гласувания)
Джендо Джедев
Пеевски: Петков ми каза, че Рашков го държи за т*****е заради ареста на Борисов
Джендо Джедев
Тръмп номинира Робърт Кенеди-младши за здравен министър