Турският премиер: Германия допусна историческа грешка с признаването на арменския геноцид

OFFNews 03 юни 2016 в 13:08 9133 26

Турският министър-председател Бинали Йълдъръм определи решението на Бундестага да признае геноцида над арменци от Османската империя като историческа грешка, която трябва да бъде поправена, предава АП.

Турция привика посланика си в Берлин за консултации след като вчера германският парламент прие резолюция, определяща избиването на арменци през 1915 г. и 1916 г. като геноцид.

Йълдъръм уточни, че ще бъдат предприети още мерки в отговор на решението, но не трябва да се очаква цялостно влошаване на отношенията между двете държави.

Южната ни съседка оспорва приетата в 29 държави дефиницията за случилото се като геноцид. Според Анкара броят от 1,5 души е изкуствено увеличен и става въпрос за военни жертви. 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    13924

    26

    ScrewIslam

    04.06 2016 в 14:02

    “чума която никога не сме виждали... ”
    Виждали, виждали, ама позабравили. Забравяме си историята, защото битият не обича да се сеща как са го били и унижавали. Детето тормозено в деството си много често получава амнезия, за да се спаси от ужаса, да преодолее травмите и да живее нормален живот. Ислямът ни изтребва и се самоизтребва от 1400 години с кратки почивки. В почивките си мислим, че ислямът се е променил.
    Заблуждаваме се от хора на левичарите, че „това е религия на мира“, „всички религии са еднакви“, „всички култури са добри“. Да, ама мюсюлманската е антикултура, античовешка идеология и култ към смъртта.

    Никой цивилизован човек не иска да повярва, че срещу себе си има кожодери и че трябва да се защитаваме от тях с оръжие. Цивилизованият човек не иска да убива. Не иска да бъде принуден да убива, за да оцелее. Но реалността ще ни накара.

    13924

    25

    ScrewIslam

    04.06 2016 в 13:28

    Точно така, Чесън настоява за “реформа отвътре“,
    предлагана от една шепа мюсюлмани – повечето бивши.

    ОЦЕЛЕЛИТЕ реформатори живеят в нещо близко до затвор, в смисъл, че никъде не ходят без охрана, включително семействата им.

    Представи си ти да си купуваш бира с охрана, да ходиш на плаж с охрана, да си монтираш бронирани стъкла у вас (Аян Хирси Али), да звъниш на детето си през час, за да си сигурен, че в училище не го е докопал някой от „религията на мира“ и жена ти да ходи с револвер в чантата, за да се види с приятелки на кафе. С две думи, няма голям стимул да си реформатор на исляма.

    Единствените, които са разбрали как се действа с исляма, са израелците и руснаците.

    77927

    24

    El Commandante

    04.06 2016 в 13:08

    " Е как с реформа ще спасиш цивилизацията от тия кръволоци? "

    Аз мисля че чесън имаше предвид реформа отвътре, то е ясно че няма как да им наложиш насила такова нещо-е го УСА опитаха и у Ирак и у Либия и у Сирия и кво-курец, ето кво, още по-кофти стана.
    Просто тва са некви хора които живеят още в седми век и колкото не бива да им налагаме нищо отвън, толкова и не бива да им позволяваме да ни се качат на главата.

    Много е сложно тва с исляма деба, много...

    77927

    23

    El Commandante

    04.06 2016 в 13:03

    "Прав си! Сто процента!!! Религията на козое.ците е много по-силен мотиватор. И милиони пъти по-смъртоносен. "

    Дамм...щото комунизма ти казва Ленин, Сталин тва онова, но не ти казва че са богове нали и там като видиш колко хубаво живее съседа ти, където нема комунизъм и си викаш: а ебал съм му майката...докато при исляма нема такива неща, те значат да посягаш на самия Господ нали и в корана мисля си има точни предписания как се постъпва с такива.

    Е тва ми беше мисълта, че приравнявайки радикалния ислям с комунизма ти много го омаловажаваш, а то е чума която никога не сме виждали...

    77927

    22

    El Commandante

    04.06 2016 в 13:00

    "Ако ислямът надделее, за нас няма да останат цивилизовани държави, в които да се спасяваме. "

    Фактите са си факти.
    Да се надяваме че няма да надделее навсякъде, Китай, Русия,Япония и т.н. ми се видат стабиуни...

    13924

    21

    ScrewIslam

    04.06 2016 в 12:28

    El Commandante,

    „Въпросниня манифест и трудовете на Ленин са били ехеее колко подлагани на съмнения и не, далеч не всички критици са били разчекнати или обезглавени.“

    Абсолютно вярно! Но дисидентите са отричали доктрината ИЗЦЯЛО. Не са предлагали дребни промени в програмните документи. И пак е вярно, не всички са били разчеквани – спасявали са се в цивилизованите държави.

    Ако ислямът надделее, за нас няма да останат цивилизовани държави, в които да се спасяваме.

    13924

    20

    ScrewIslam

    04.06 2016 в 10:43

    El Commandante,

    “Проблема с исляма е милион пъти-по-сериозен от тоя с комунизма,милион пъти.. “

    Прав си! Сто процента!!! Религията на козое.ците е много по-силен мотиватор. И милиони пъти по-смъртоносен.

    Иранската теокрация редовно заявява, че няма проблем да нанесе ядрен удар на Израел (и Саудитска Арабия и Египет), независимо че ще получи обратен удар и ще загинат иранци. Според тяхната ескатология (концепцията за края на света) самоубийствената война е “win-win”. Ако оцелеят като изтребят евреите и сунитите (които те смятат за неверници), ще отидат в рая. Ако загинат – пак ще отидат там.

    В интервюта с джихадистите първите им думи винаги са: „Ние обичаме смъртта повече, от колкото вие (неверниците) обичате живота.“ Е как с реформа ще спасиш цивилизацията от тия кръволоци? А всеки мюсюлманин е като резервоар с бензин. Бензинът е хубаво нещо само преди да приближиш до него клечка кибрит. А Саудитска Арабия много успешно раздава кибрит на „умерените мюсюлмани“.

    77927

    19

    El Commandante

    04.06 2016 в 09:48

    Въобще, с тези сравнения между радикалния ислямизъм и комунизма (чесъне, чета го онова еврейче, още от самото начало почва зле, на пет страници-три твърдения с големи въпросителни връз тех) си правите сами на себе си лоша услуга, защото се самозаблуждавате че да се победи исляма би било толкова лесно,колкото и да се победи комунизма.

    Икономическо превъзходство и айде готово-системата рухва отвътре.
    Само дето с радикалния ислям се получава точно обратното-колкото по-зле икономически,толкова по-радикални и за разлика от комунизма като покажеш на хората кво е демокрация те не я избират автоматично, ми точно обратното: викат-тва требва да се маане, щото е против Алахата..

    Проблема с исляма е милион пъти-по-сериозен от тоя с комунизма,милион пъти..

    77927

    18

    El Commandante

    04.06 2016 в 09:28

    "Все едно в СССР някой да предложи „малки“ редакции в Комунистическия манифест и трудовете на Ленин... Не се е раждал точно такъв наивен самоубиец. "

    Айде пак почнАхме с глупостите...
    Въпросниня манифест и трудовете на Ленин са били ехеее колко подлагани на съмнения и не, далеч не всички критици са били разчекнати или обезглавени.

    За разлика от критиците на Аллах....

    13924

    17

    ScrewIslam

    04.06 2016 в 09:09

    Чесън,

    Твоите и моите приятели турци, които са добри и работливи хора, са такива, защото не са религиозни. Те по дефиниция са неверници.
    Ердоган направи завой към теокрация, която променя облика на Турция, така че твоите и моите приятели турци ще станат малцинство, ако някой не го спре, и трудовата етика на твоите и моите приятели няма да спаси икономиката на турците.

    Прав си, забраната на исляма означава война. Аз си мислех, че това е ясно на всички.

    Реформата на исляма е невъзможна. Коранът е чистото и неподправено слово на Аллах. Питай твоите приятели дали биха направили някои „малки“ редакции на корана: има-няма едни стотина призива към джихад, които са фундаментални принципи в исляма. Все едно в СССР някой да предложи „малки“ редакции в Комунистическия манифест и трудовете на Ленин... Не се е раждал точно такъв наивен самоубиец.
     
    X

    Николай Стайков: Борисов и Пеевски преместиха парламента от страх от журналистите