За първото тримесечие на годината са регистрирани около 2,5 млн. нощувки, което е 13% ръст спрямо същия период на миналата година.
Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова по време на официалния старт на кампанията „Ние обичаме България“ в подкрепа на 100-те национални туристически обекта.
Тя обясни, че 1,4 млн. от нощувките са реализирани от български граждани, което показва, че продължава възходящата тенденция вразвитието на вътрешния туризъм.
Ангелкова припомни за рекламния клип с участието на седем холивудски звезди, настоящият Международен кулинарен фестивал „България посреща вкусовете на света“ както и кампанията "Мислиш си, че познаваш България", зад която застанаха редица известни публични личности. По думите ѝ публично-частното партньорство е една от доказано добрите форми на сътрудничество.
„Ценното в кампанията, която стартираме днес е че тя ще инвестира в някои от най- значимите ни културно-исторически забележителности и ще припомни на сънародниците ни колко важни са те за националното ни самосъзнание“, подчерта министър Ангелкова.
Тя поясни, че за 100-те национални обекта в онлайн регистъра на туристическите атракции са направени връзки към Tripadviser, Google Maps и Wikipedia. Така желаещите да ги посетят ще могат за получат бърза и изчерпателна информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година
Преговори между ГЕРБ, ДБ, ИТН и БСП е имало и днес
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година
591 птици умряха от стрес по време на зарята в Копривщица по Нова година