За първото тримесечие на годината са регистрирани около 2,5 млн. нощувки, което е 13% ръст спрямо същия период на миналата година.
Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова по време на официалния старт на кампанията „Ние обичаме България“ в подкрепа на 100-те национални туристически обекта.
Тя обясни, че 1,4 млн. от нощувките са реализирани от български граждани, което показва, че продължава възходящата тенденция вразвитието на вътрешния туризъм.
Ангелкова припомни за рекламния клип с участието на седем холивудски звезди, настоящият Международен кулинарен фестивал „България посреща вкусовете на света“ както и кампанията "Мислиш си, че познаваш България", зад която застанаха редица известни публични личности. По думите ѝ публично-частното партньорство е една от доказано добрите форми на сътрудничество.
„Ценното в кампанията, която стартираме днес е че тя ще инвестира в някои от най- значимите ни културно-исторически забележителности и ще припомни на сънародниците ни колко важни са те за националното ни самосъзнание“, подчерта министър Ангелкова.
Тя поясни, че за 100-те национални обекта в онлайн регистъра на туристическите атракции са направени връзки към Tripadviser, Google Maps и Wikipedia. Така желаещите да ги посетят ще могат за получат бърза и изчерпателна информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)