Quantcast

Министър Ангелкова: Крисия, Хасан и Ибрахим трябва да са наша туристическа реклама

OFFNews Последна промяна на 23 ноември 2014 в 12:26 5614 4

Министърът на туризма Николина Ангелкова.
Министърът на туризма Николина Ангелкова.

"Крисия, Хасан и Ибрахим, а и други познати и положителни образи могат да станат лице на българския туризъм", каза министърът на туризма Николина Ангелкова пред bTV.

Тя изтъкна, че сред съветниците й ще са известни хора, които ще представят България извън границите ни. Според нея само така може да изградим положително впечатление за себе си в чужбина.

Като своя цел министърът изтъкна превръщането на България в целогодишна туристическа дестинация.

„Туризмът отваря много нови хоризонти и възможности, дава възможност и за реализиране на много добри идеи, но в ежедневен диалог с бранша, защото секторът е частен”, коментира тя.

Въпреки това ситуацията в сектора не е в много добро състояние и затова екипът на Ангелкова ревизира всички проекти, по които министерството на туризма участва, особено по европрограмите.

„Оказва се, че липсва визия какъв е родният туристически продукт, няма регистър на туристическите обекти, не знаем чия собственост са, къде са, няма и визия за национална реклама”, заяви Ангелкова.

Според нея и липсата на туристически лого и бранд на страната ни е доказателство за положението, в което се намира туризмът ни и начина му на управление.

„Опитваме се да структурираме спешен план за действие, за да минимализираме загубите от еврофондовете. До края на 2015 г. трябва да се усвоят около 20 милиона лева, но има проблеми с три позиции, и може да се загубят 8 млн. лв”, обясни министърът.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

23.11 2014 в 16:33

не става тази жена за министър на туризма . Много е елементарна. Може да бъде в министерството най- много до длъжност "специалист".

23.11 2014 в 12:37

Трява единна национална политика за реклама на страната ни в чужбина! Знаете ли в Париж колко реклами има на Турция и то точно на Шанз Елизе? А после се чудете защо избраха Истанбул за най-посещавания град на 2014!

23.11 2014 в 12:34

Дрисла. Що направо не ги приватизирате тия деца и да се свършва?

23.11 2014 в 12:31

Как ли пък не.С чужд хляб недей да правиш помен,министре.Оставете децата на мира и престанете да си приписвате и използвате техния труд за нечистите си цели.