Nestlé и Formula 1® (F1®) с изключително вълнение обявяват своето партньорство, по силата на което KitKat става официалния шоколадов десерт на Формула 1.
Сътрудничеството между Nestle и Formula 1® ще бъде дългогодишно и е най-голямото глобално партньорство за конкретен бранд на Nestle до момента, с което компанията прави значима крачка в позиционирането на KitKat - една от най-любимите марки на потребителите в световен мащаб.
KitKat въвежда почивката в най-бързия спорт на света
Със своето емблематично послание „Дай си почивка, вземи KitKat®“ марката фокусира вниманието върху нуждата за почивка и пауза дори и в най-екстремните моменти в света на високите скорости на Формула 1.
Сезон, пълен с изненадващи почивки
Официалният старт на партньорството между KitKat и Formula 1® е в края на сезона през 2025 г., с което двата бранда ще отбележат своите юбилеи – 90-годишнината на KitKat и 75-ия рожден ден на Formula 1®. През 2026 -та партньорството ще разшири обхвата си за целия свят. KitKat ще донесе много вълнуващи нови изживявания за ентусиастите на F1 с изненадващи активации, впечатляващи промоционални игри и награди, завладяващи фен зони и интерактивни предизвикателства на избрани Гран При състезания. Почивките с KitKat ще са весели и ще внесат настроение около пистите на Формула 1.
Обединяваме две световни икони за едно споделено изживяване
Партньорството обединява двете глобални фен бази на KitKat и Formula 1 по иновативен начин, съчетаващ тръпката от моторния спорт с нотка хумор и прочутата традиция на KitKat за споделени почивки.
„Дори и най-бързите спортисти имат нужда от почивка! Партньорството между KitKat и F1 , с което KitKat става официалния шоколадов десерт на F1 е истинско доказателство за нашия амбициозен и победоносен KitKat план! Очаквайте скоро още новини на скорост!“, каза Даниела Йорданова, Бизнес Мениджър „Шоколадови изделия“ на Нестле за България, Румъния и Адриатика.
„Формула 1 е глобален феномен с бързо нарастваща и разнообразна фен база, особено сред по-младата публика“, каза Бернар Мюние, ръководител „Стратегическите бизнес звена, Маркетинг и Продажби‘‘ в Nestlé и допълни: „С глобалния си обхват и натоварен график, F1 предлага на KitKat перфектната платформа, за да напомни на всички да отделят време и за почивка. Ние сме развълнувани да внесем нашето типично усещане за забавление в този вълнуващ спорт и да създадем незабравими изживявания за феновете по целия свят.”
Емили Прейзър, Главен търговски мениджър на Формула 1, сподели: „Радваме се, че една толкова всеобщо призната и забавна марка като KitKat става наш партньор. Всички обичат марката и нямаме търпение да видим страхотните изживявания, които тя ще поднесе на нашите фенове на пистата и да въведе нова публика в нашия спорт!”
Какво следва?
Очаквайте още скоростни новини от вълнуващото пътуване, в което KitKat и Формула 1 се впускат заедно.
За повече информация, моля посетете https://www.kitkat.com/formula1
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)