Тематичен уъркшоп „Как да спечелим Effie“ ще представи правилата и изискванията за участие в тазгодишното издание на най-престижния конкурс за маркетингова ефективност в света Effie Awards. Събитието се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе на 19 септември, понеделник, от 16:00 ч. на адрес: София, бул. Христо Ботев 117.
Представянето на съвършено свършената работа не е лека задача. Полезни съвети за съставянето на перфектната заявка ще бъдат споделени от доказани професионалисти от рекламната и маркетингова индустрия с голям практически опит. Лектори са: Весела Апостолова - главен изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria; Грета Колева - управляващ директор, Graffiti BBDO and Proximity Sofia; Иво Алтънов - управляващ директор, Noble Graphics; Юлиан Добрев - създател и директор анализи, BluePoint Research and Consulting. Водещ и модератор ще бъде Красимир Папазов, редакционен директор, Redlink.bg.
По време на обучението ще бъдат разяснени специфичните изисквания при подаването на заявки в категориите на Effie България 2022, с акцент върху категориите, въведени тази година („Нестопански сектор“, „Медия стратегия и иновации в традиционни и дигитални медии“, „Устойчив успех“, „Въвеждане на нов продукт, услуга“ и новите подкатегории в категория „Услуги“ - „Политическа реклама и публични услуги“, „Медии, култура и развлечения“). Специално внимание ще бъде отделено на конкретни категории, за които през годините участниците в конкурса срещат най-често трудности да дефинират цели и след това да защитят резултатите си. Програмата предвижда възможност за споделяне на добри практики и дискусия.
Желаещите да се включат в обучението могат да се запишат за участие с имейл на адрес: effie@baca.bg или през формата тук.
Наградите Effie са общопризнат стандарт за най-успешните кампании сред рекламните агенции и рекламодатели по света и се организират у нас от БАКА. В петнадесетото издание на наградите Effie България ще се състезават най-ефективните реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2021 – 31.08.2022 г., като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.
Повече информация за регламента на конкурса, документация за участие и насоки за подаване на успешни заявки можете да намерите на: effiebulgaria.org
Наградите Effie България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор на конкурса.
За наградите Effie:
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
Началото е през 1968 г. Тогава Американската маркетингова асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка - Effie Effectiveness Index.
В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.
Effie® и логото “E” са регистрирани марки на Effie Worldwide, Inc. и се използват с лиценз от Асоциацията. Всички права са запазени.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Д-р Мазникуров
Тръмп номинира Робърт Кенеди-младши за здравен министър
Mumko
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
yoghurt
Радев за Пеевски: Тази наглост на стероиди няма да се осъзнае или да изчезне от само себе си
yoghurt
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември