Александър Калчев ще е председател на журито на творческия фестивал ФАРА 2022

Крайният срок за подаване на заявки е 21 април

OFFNews Последна промяна на 18 април 2022 в 14:08 764 0

Пловдив отново посреща ФАРА, а до 21 април ще се приемат заявки в таз годишното издание на най-големия фестивал на креативната индустрия у нас. Комуникационните агенции могат да представят своята работа в два конкурса - Творчески и Медиен, като до участие се допускат рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, в периода 01.01.2021 - 20.04.2022 г. Организаторите на Фестивала предоставят допълнителна възможност за участие, като ще приемат заявки с удължен краен срок до 29 април, в който таксите ще бъдат увеличени с 10%.

Творчески фестивал

Съревнованието за призовете в 38-те категории и подкатегории ще бъде журирано от експерти в областта на рекламата и комуникацията, с председател Александър Калчев.

Александър Калчев е добре запознат с това какво означава да реализираш истински успешна творческа концепция. Измежду множеството награди, на които е носител, един проект се отличава силно – режисираният от Александър филм „Кентавърът“, който печели приза Сребърен Лъв в Cannes. Александър е главен творчески директор на DDB Париж, член на международния борд One Show и Art Directors Club във Франция. Заедно с ръководените от него екипи, е отличаван с повече от 40 награди в престижни международни фестивали като Cannes Lions, Art Directors Club New York и други. За момента е единственият чужденец печелил приза „Творчески директор на годината“ във Франция, два поредни пъти. Основният мотив в работата на Александър е създаването на творчески проекти, които сами говорят за себе си – тези, родени от добра и искрена работа. Българският творчески потенциал е голям и неведнъж е представял изключително качествени кампании. Александър Калчев заедно с останалите съдии в журито на ФАРА 2022 ще следят за креативност, подход и значимост на участващите в конкурсната програма рекламни форми и кампании.

Журито на творческия фестивал тази година ще бъде обособено в три секции – Storytelling, Craft и Tactics. Съставът на отделните журита по секции ще бъде различен и ще представлява творчески специалисти от агенции-членове на БАКА, независими експерти и професионалисти в конкретната област, фокус на съответната секция. Александър Калчев ще бъде председател на цялото жури, споделяйки своя неповторим опит.

Медиен фестивал

Медийният фестивал, който ще награди най-отличаващите се креативни и стратегически издържани медийни кампании през последната година, ще бъде журиран от доказани специалисти и професионалисти. Журито ще бъде съставено от представители на български комуникационни агенции.

Обща информация

Системата за заявки и акредитации е отворена. Допълнителна подробна информация относно достъп до фестивала и церемонията може да бъде открита тук: https://www.fara.bg/accreditations.

Фестивалът ще се проведе в град Пловдив между 8 – 11 юни под творческата концепция „Гилдия - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия.
Благодарение на подкрепата на Нова Броудкастинг Груп и дъщерното й дружество Нет Инфо като основни спонсори на фестивала, творческата, маркетинговата и рекламната професионална общност ще се събере отново заедно, за да сподели идеи, опит и да отличи най-добрите постижения на българската реклама и примери за подражание за гилдията.

ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции като проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови