Пловдив отново посреща ФАРА, а до 21 април ще се приемат заявки в таз годишното издание на най-големия фестивал на креативната индустрия у нас. Комуникационните агенции могат да представят своята работа в два конкурса - Творчески и Медиен, като до участие се допускат рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, в периода 01.01.2021 - 20.04.2022 г. Организаторите на Фестивала предоставят допълнителна възможност за участие, като ще приемат заявки с удължен краен срок до 29 април, в който таксите ще бъдат увеличени с 10%.
Творчески фестивал
Съревнованието за призовете в 38-те категории и подкатегории ще бъде журирано от експерти в областта на рекламата и комуникацията, с председател Александър Калчев.
Александър Калчев е добре запознат с това какво означава да реализираш истински успешна творческа концепция. Измежду множеството награди, на които е носител, един проект се отличава силно – режисираният от Александър филм „Кентавърът“, който печели приза Сребърен Лъв в Cannes. Александър е главен творчески директор на DDB Париж, член на международния борд One Show и Art Directors Club във Франция. Заедно с ръководените от него екипи, е отличаван с повече от 40 награди в престижни международни фестивали като Cannes Lions, Art Directors Club New York и други. За момента е единственият чужденец печелил приза „Творчески директор на годината“ във Франция, два поредни пъти. Основният мотив в работата на Александър е създаването на творчески проекти, които сами говорят за себе си – тези, родени от добра и искрена работа. Българският творчески потенциал е голям и неведнъж е представял изключително качествени кампании. Александър Калчев заедно с останалите съдии в журито на ФАРА 2022 ще следят за креативност, подход и значимост на участващите в конкурсната програма рекламни форми и кампании.
Журито на творческия фестивал тази година ще бъде обособено в три секции – Storytelling, Craft и Tactics. Съставът на отделните журита по секции ще бъде различен и ще представлява творчески специалисти от агенции-членове на БАКА, независими експерти и професионалисти в конкретната област, фокус на съответната секция. Александър Калчев ще бъде председател на цялото жури, споделяйки своя неповторим опит.
Медиен фестивал
Медийният фестивал, който ще награди най-отличаващите се креативни и стратегически издържани медийни кампании през последната година, ще бъде журиран от доказани специалисти и професионалисти. Журито ще бъде съставено от представители на български комуникационни агенции.
Обща информация
Системата за заявки и акредитации е отворена. Допълнителна подробна информация относно достъп до фестивала и церемонията може да бъде открита тук: https://www.fara.bg/accreditations.
Фестивалът ще се проведе в град Пловдив между 8 – 11 юни под творческата концепция „Гилдия - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия.
Благодарение на подкрепата на Нова Броудкастинг Груп и дъщерното й дружество Нет Инфо като основни спонсори на фестивала, творческата, маркетинговата и рекламната професионална общност ще се събере отново заедно, за да сподели идеи, опит и да отличи най-добрите постижения на българската реклама и примери за подражание за гилдията.
ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции като проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)