Паскал Дойчев: Новата тенденция е фитнесът да стане лайфстайл клуб

OFFNews 07 ноември 2019 в 09:51 23322 2

Паскал Дойчев, 41г, е основател и собственик на най-голямата лайфстайл верига у нас Pulse. Той е предприемач и инвеститор, който има зад гърба си солидно портфолио от обекти, изградени и менажирани изцяло от него и екипа му.

Г-н Дойчев, как оценявате своя бизнес и как се справяте с управлението му в толкова различни дейности?

Като се върна назад във времето, една от трудностите, които срещнах, беше да жонглирам между бизнесите. Изпитвахме несигурност кое ще сработи и кое не. Изградил съм структура с добре смазана машина, в която основните процеси се движат от висш мениджмънт под моето ръководство. Делегирам, но си адаптирам поведението и подхода според ситуацията. Има такива, при които се изисква тесен ежедневен контрол. Но има и други ситуации, в които хората се справят блестящо със задачите и постигат, това което очаквам от тях. Моят екип е с мен вече над десетилетие. Те управляват различните звена на холдинга – строителство, дизайн, хотелиерство, фитнес и спа мениджмънт, бизнес развитие и нови проекти. Голяма част от бизнесите се родиха като естествено продължение на други и за да затворят цикъла на услуги, които започнахме да правим сами по-добре от подизпълнителите. Всъщност основната ми дейност, е строителният бизнес, а не веригата фитнес клубове, както много хора погрешно смятат, но пък може би той е най-интересен на широката аудитория.

В тази връзка колко фитнес клубове вече имате и какви инвестиции сте направили?

Веригата вече има 10 действащи клуба. Инвестициите надхвърлят милиони левове. Наскоро отворихме пореден клуб Pulse Fitness & Spa в София, в кв. Младост. Това се случи само половин година след като открихме друг в Ринг Мол. Проектът ни в Младост вече получи покана да участва в два топ световни конкурса за уелнес и спа дизайн. Това е голямо признание за нас. Следим много изкъсо световните тенденции както във фитнес индустрията, така и в интериорния дизайн, защото нашата философия се гради върху новаторство и хармония.
Поставихме си за цел всеки следващ клуб, който отваряме, да е все по-изчистен и стилен, все по-обмислен в детайли и най-вече максимално удобен. Тенденциите, за които говоря, в световен мащаб са да се изграждат максимално отворени пространства, open space зони, в които трениращите да могат да взаимодействат помежду си, да се чувстват комфортно и свободни докато тренират. Тези зони елиминират притеснението да влезеш в затворена или преградена зала, защото не знаеш какво има или какво правят другите там. Изключение до скоро правеха груповите занимания, но и там вече масово се правят постъпления от най-големите в света вериги – Equinox, Fitness First, Gold’s Gym, те да се изнасят в отворени зони или извън клубовете. Точно каквото правим последната година и ние в Pulse Fitness.

Pulse с покана за участие в два топ световни конкурса за уелнес и спа дизайн

През последните 12 месеца инвестираме в по-голям брой open space зони, нещо, което и занапред ще продължим правим. Това стана за сметка на 20% от супер високия клас фитнес машини във всички клубове. Така освободихме големи пространства за кросфит и функционални тренировки. В новия клуб застъпихме именно това – простор, простор и пак простор. Имаме 5 етажа, на които са разположени всякакви тренировъчни зони, дори вътрешна лекоатлетическа пътека. Това не е място за бодибилдъри и пауърлифтъри. Железата вече стават отживелица – тренира се функционално - с топки, ластици, пудовки, бългериън бегове. Така е навсякъде по света, така налагаме и ние първи тенденцията в България.

„През последните 12 месеца инвестираме в по-голям брой open space зони, нещо, което и занапред ще продължим правим. Това стана за сметка на 20% от супер високия клас фитнес машини във всички клубове. Така освободихме големи пространства за кросфит и функционални тренировки.“

Тази тенденция облякохме в най-модерното от света на интериорния дизайн. В клуба можете да видите съчетание на материали, цветове и форми, както и много игра с осветлението, които са бих казал висш пилотаж. Ако трябва да синтезирам, ще кажа, че Pulse Fitness&Spa Младост напълно олицетворява новата мода в лайфстайл клубовете и не отстъпва по нищо на най-скъпите и луксозни клубове, които съм виждал по света. Затова и го номинираха.

Всички знаем, че в България нещата се случват по-бавно отколкото на запад. Готов ли е пазарът за тази промяна?

Пазарът не изглеждаше готов и за влизането на лайфстайл клуб преди седем години и никой не ми вярваше, когато прогнозирах, че това ще е изключително успешен бизнес и че ще променим начина на живот на хиляди хора. Аз самият във времето осъзнах колко голям потенциал има и колко хора всъщност се нуждаят от подобно място. Понастоящем в нашите клубове тренират ежедневно хиляди хора и това е промяна на нагласите. Ние непрестанно правим изнесени тренировки, походи в планината, спортни маратони, кросфит на открито. Имаме целогодишни спортни кампове. Наша запазена марка е Pulse Camp. Провеждаме ги в нашите хотели – "Гранд хотел Свети Влас" на морето и в "Гранд хотел Банско" в планината. Всеки член на Pulse Fitness ползва специални и преференциални условия. Клиентите ни имат възможността да правят йога на плажа, кросфит на открити спортни площадки над морето, преходи и разходки с изкачвания на върхове в Пирин.

Как решихте да излезете на външните пазари?

Клиентите ни приеха продуктите много добре, по-добре от очакваното, което наложи приемането на амбициозна инвестиционна политика за изграждане на верига и в чужбина. За целта ползваме модела на франчайза с местни партньори, които познават по-добре съответните пазари. Очакваме това да ни позволи както да излезем на нови пазари, така и да разширим бизнеса си. Това съществено ускорява растежа ни, защото проблемите, пред които се изправям, вече са били решени в България. Франчайзът е доказано най-добрият начин за разгръщане на възможностите на всеки един успешен бизнес по света. За целта се вземат само положителните практики, систематизират се и се продават на хора, които имат нужната амбиция и средства, но нямат сигурната основа за успех.

Моята мотивация и тази на екипа ми идва от системното увеличаване на броя спортуващи и усмихнати хора в клубовете на фитнеси Pulse. Стремя се към дългосрочност в начинанията си. Ориентиран съм към професионално и личностно развитие, което за мен означава да поддържам актуални знанията си, да трупам опит и да ги споделям с екипа си.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3811

2

Toni2019

09.11 2019 в 20:37

И да сложите течен сапун във фитнеса до Герена, че е срамота 5 месеца вече да няма сапун в мъжката съблекалня, а да искате 70лв месечно такса.

4000

1

Aleksandar Varbanov

07.11 2019 в 18:58

Интериор, обстановка и лукс на много високо ниво. Pulse винаги са били най-добрите фитнеси в България!