ВМРО дадена на прокурор заради ултиматума за имигрантите

Последна промяна на 04 ноември 2013 в 12:27 12504 63

Адв. Маргарита Илиева Снимка: Дарик
Адв. Маргарита Илиева Снимка: Дарик

 

Открит сигнал срещу ВМРО-БНД до главния прокурор изпрати Българският хелзинкски комитет заради ултиматума държавата да "изчисти" София от "престъпния контингент на нелегални имигранти" или това ще бъде свършено от ВМРО.

"Даваме на управляващата клика ултиматум за седмица да изчисти града от престъпния контингент нелегални имигранти или това ще свършим ние. Отказваме всякаква отговорност за това, което може да се случи с тези лица занапред наоколо", заяви зам.-председателят на ВМРО Ангел Джамбазки.

В реакция на това правният директор на БХК адв. Маргарита Илиева пише до главния прокурор Сотир Цацаров, че така ВМРО-БНД и "Сдружение на българските футболни привърженици" са извършили сериозни престъпления.

Чрез изявленията си тези лица подбуждат към извършване на престъпления и отправят закана, се казва в сигнала.

Адв. Илиева цитира и думите на Джамбазки, както и следните изречения: "Или държавата влиза в ред и час, или ще правим всичко възможно, за да защитим семействата и приятелите си и всички наши съграждани с наши средства"; "Българската нация не може и не трябва да си позволява да се превръща в катун и заден двор на Европа! Всички нелегални имигранти вън и откъдето са дошли! Трябва ясно да покажем на държава и общество, че няма да оставим тази работа така"; "За нелегални имигранти ние някога имахме граница, на която се стреляше, когато нямаха право да влизат в България. Ние държава ли сме, или разграден двор. Европа вече е унищожена от тази имигрантска вълна"; "Затова призовавам всички: почнете да се организирате и въоръжавате. Няма друг начин. Трябва да сме готови сами да се защитим. Държава няма. Полицията осем месеца си губи времето да охранява тези боклуци, вместо да пази живота на хората"; "Ако правителството не вземе мерки, ВМРО ще прибегне до самоорганизация в духа на нейните традиции - доброволни патрули и отряди, заяви заместник - председателят на партията”.

След и вероятно, вследствие тези публични закани и подбуждане към престъпно насилие, по-късно в София бяха извършени поне две престъпления от расистка омраза от страна на бръснати глави (скинхедс) – носители на неототалитарна идеология, пише адв. Илиева и дава пример с побоя над роми от младежи с бръснати глави и нападение над чернокож младеж в градския транспорт.

"България не е имунизирана срещу прояви на неототалитаризма, какъвто се разви, например, в съседната ни република, Гърция, нито срещу произтичащите от него тежки престъпления от омраза. Отговорът на тези престъпления е налагане на върховенството на закона. Българската прокуратура дължи отговор на гореописаните деяния, защото те съставляват началото на престъпен неототалитаризъм. Въпросът е на утвърждаване на наказателния закон, защото тези деяния са престъпления. Република България е правова държава и налага своя наказателен закон. Пред закона всички са равни и представителите на политически и обществени формации нямат привилегия да извършват престъпления, каквито са процесните. Налага се да бъдат образувани досъдебни производства по повод процесните призиви към насилие, за да се разследва и наложи отговорността на дейците на тези престъпления. Българската прокуратура не е бутафория, която би бездействала пред такива деяния и отговорността за това носите Вие", пише още адв. Илиева.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

05.11 2013 в 13:23

Определено е време за въоръжаване! Законите в България защитават престъпниците, а честните хора гният по затворите... А само преди три дни на косъм предотвратих една моя приятелка да бъде изнасилена от трима циганоподобни изроди! Вече бяха тръгнали да я дърпат към тъмната уличка след работа! И никой нищо не прави! Ако това не спре и тия престъпни боклуци не се разкарат от тук на мига, ние собственоръчно ще ги разкараме!

05.11 2013 в 10:31

Много избирателно са подчертавали изватките от изхказването на Джамбазки!!! Прилагателното "НЕЛЕГАЛНИ" много удобно не е подчертано, така че да излезне че има предвид всички емигранти. Много са си прави от ВМРО.

05.11 2013 в 09:02

Няма съмнение, че колкото по-напреднала социално е една държава, толкова по-толерантна е тя към малцинства от всякакъв тип. Така например в Западна Европа има редица закони, напълно нормални за запданоевропейците, които биха шокирали мнозинството от българите(не и мен, по убеждения съм умерен либерал) - в почти всяка една държава на запад днес можеш да сключиш гей брак, на много места е легална марихуаната, абортите, евтаназията, можеш да да завършиш в затвора дори заради насилие над животни. Колкото и европоцентрично да звучи цивилизацията за мен е една и тя се състои именно в толерантността и хуманността, пълният отказ от насилие. И това се вижда на Запад.
От друга страна ако се вгледаме в страните от Африка, Близкия Изток и т.н. ще забележим, че там насилието е не само ежедневно, но и напълно приемливо. Дали поради някакви културно-исторически особености или недостатъчното социално-икономическо развитие на въпросните региони, хората там са доста по-освирепели, отколкото всеки един човек в Първия или Втория свят (разбирай Запада и бившите соцдържави). И това го казвам напълно обективно. Не мога да говоря с точни цифри, но съм убеден, че ако се вгледаме в статистиката, ще открием смущаващи подробности.
Така например в цяла субсахарска Африка се извършва ежедневен масов геноцид, с който този извършен от колонизаторите европейци е като хуманитарна интервенция.
В целия мюсюлмански свят особено през последните 30 (прибл. от 1979-80 насам, когато СССР нахлува в Афганистан, a аятоласите в Иран свалят шаха) се наблюдава силна радикализация. Като човек силно заинтересован от региона щателно съм проучвал този въпрос и досега не съм намерил еднозначен отговор на това защо свръхразвитата и напреднала (дори много по-либералната от евроепейската през средновековието) ислямска цивилизация потъва дълбоко в умопомрачението на фундаментализма. Лично аз си го обяснявам най-вече със силна цивилизационна комплексираност и реакция на глобализацията и империализма(англо-френски, Съветски, Американски или всякакъв друг).
И така, въпреки че съм напълно съгласен, че абсолютно всеки човек, независимо от религията, расовата си или етническа принадлежност, пола, сексуалната ориентация и т.н. и т.н. има равни права, по никакъв начин не подкрепям масовата и неконтролируема имигрантска вълна от Третия свят. За да бъдат защитени правата на всеки един човек в едно общество, най-важното условие е да има обществен консенсус по това кои са тези права и по-важното - всеки, отново без разлика по признак, да ги спазва. Когато такъв консенсус липсва всичко останало отива по дяволите.
Нямам нищо против имигранти от Сирия, но нека да идват по 1-2 на месец, хора с професия, желаещи да се интегрират в българското общество и да способстват за неговото развитие. Подкрепям дейността на всякакви правозащитни организации, които целят точно това - амбициозни и надарени хора с произход различен от този в страната да превъзмогнат стигмата на етнически произход и наистина да постигнат това, на което са способни. Но да се защитават правата на хора, отрепки дори в собствените им страни - това е престъпно дело спрямо собствения ни народ. По никакъв начин не твърдя, че всички там са такива и изобщо не бих одобрил действия на ВМРО - да тръгне да избива случайни сирийци само заради етническия им произход. Това би било също толкова дивашко и позорно(слава богу, вярвам, че в държава като нашата това не би могло да се случи)
Лично според мен проблемът трябваше да се реши отдавна - чрез затегнат граничен контрол и категоричен отказ да се дава убежище на повече от определен брой бежанци. Правителството отдавна трябваше да вземе мерки, но, естествено, не го направи. Единственото, за което се моля, е един ден да не съм и аз на мястото на някой сирийски бежанец, имайки предвид способностите и морала на любимите ни управляващи.

04.11 2013 в 23:25

Абе да ви *** толерастката майка, двулична. Тая Илиева много удобно е подчертавала САМО част от изказванията, а самозащитата и защитата при предотвратяването на престъпление само по себе си не е незаконно.
Плюс това ЛИЦЕМЕРНИ паляци, ИСТИНСКИ БЕЖАНЦИ СИРИЙЦИ са малко, голямата част са НЕЛЕГАЛНИ ИМИГРАНТИ/ПРЕСТЪПНИЦИ(ПО СМИСЪЛА НА ЗАКОНА) ВНОС ОТ ТУРЦИЯ - УМИШЛЕНО.
dsc, отрепко невменяема, как може да се опиташ да внушиш, че момичето е наръгано, защото е симпатизант на ВМРО, а те "са тълпа наркопласьори с комплекси и живота им е да ходят да се бият по мачове" ?!!
Знаеш ли въобще кои са истинските ВМРО, че ги споменаваш дори бе, безродник.
Цял живот нацистите са ви виновни, а дори не знаете какво седи зад тая дума.
С разглежданият от ЕС проектозакон за "мониторинг на нетолерантните" замирисвате на лицемерни посранковци. Как може да говорите за толерантност, свобода и т.н. след като сте най-големите изедници?
Капиталистически толерастчета, единствения цвят за вас е цвета на парите и всичко за вас е бизнес.
И най-смешното е, че сте толкова самозаблудени, за да мислите вашето мнение за меродавно... нека, ще патите, то на запад вече патят.

04.11 2013 в 21:13

Ъ-ъ-х... Адвокатите нямат право да отказват дела (като изключим посочените в 1-2 члена/ почлена , които се отнасят за отделни случаи),така че не виждам какво скачате срещу Илиева. В този ред на мисли, щом сте толкова За България спазвайте законите й- чистки, въоръжения на групировки с каквато и да е цел, обществени ултиматоми, крайна ксенфобия ТРЯБВА да бъдат санкционирани! Незаконните емигранти наистина са проблем, но той трябва да бъде решен на гео-политическо ниво,а не с махленски саморазправи и претъпкани болници след това!

04.11 2013 в 18:07

Този хелзински комитет само пречи на останалите организации да си вършат работата. В този комитет има само евреи мюсюлмани и анти-българи. Надявам се,някога този комитет да изчезне и всичките му членове да бъдат наказани чрез бесило за това ,че предават народа си! Подкрепям агитките и ВМРО и ако онзи псевдо фашист направи нещо по въпроса или помогне ще бъде още по добре... (говоря за В.Сидеров, да речем ,че пак ще ги млати в джамията или направо някое гето.)

04.11 2013 в 17:11

<em><strong>Нецензурните и обидни коментари ще бъдат изтривани!</strong></em>

04.11 2013 в 16:54

ХАХА АЙДЕ БЕ МИШОЦИ,КЪДЕ СТЕ,НЕМА СТАДИОНИ ,НЕМА АЛИ БАЛИ АМА СИЛАТА НА ИНАЧЕ МЕКИТЕ КИТКИ ВИ СТИГА ЕДИНСТВЕНО ДА НАТИСКАТЕ КОПЧЕТАТА НА КЛАВИАТУРАТА, А ИНАЧЕ НА УЛИЦАТА ХИЧ ВИ НЯМА И ТОГАВА ЩЕ ТЕ ПИТАМ КЪДЕ ТИ Е НАПАЛМА . НАПРАВО ТАКЪВ РАЗГОВОР ЩЕ ПРОВЕДЕМЕ ,ЧЕ И ДУМА НЯМА ДА МОЖЕШ ДА ОТРОНИШ ПОСЛЕ