Quantcast

Масови уволнения в БДЖ заради кражбите на гориво

Ивайло Анев Последна промяна на 27 януари 2015 в 10:33 5818 15

"През миналата година са хванати 64 души заради кражба на нафта. Ще отстраним всички такива лица."

Това заяви ръководителят на БДЖ „Товарни превози” Любомир Илиев пред Нова телевизия. 

Според него темата с кражбите на нафта в БДЖ не е нова.

Ръководителят призна, че от 2012 година до 2014 година сметката на БДЖ „Товарни превози” за гориво е скочила с два милиона лева – по милион на година. Петър Бръснаров от звеното, което трябва да бори кражбите в БДЖ, обясни, че наистина консумация на нафта в превозвача се е повишила с близо 2 цистерни месечно. Данните са за 2014 година.

"Всички лица, които са показани в репортажа на Нова телевизия, предизвикал скандала, ще бъдат дадени на прокурор", закани се Илиев. И добави, че ще има още по-мащабно разследване.

Оказа се, че човекът, който на практика е физическата връзка в кражбите на гориво от влаковете, вече е хващан за същото нещо и още продължава да работи в БДЖ.

По думите му стоката сигурно се пласира на частния пазар, чрез дилъри. И уточни – от 83 GPS устройства на гарите, които всъщност дават информация за горивото, половината са махнати.

"В „Товарни превози” още от 2008 година разходите за милиони си растат – с по два-три милиона лева на година. Извънредното работно време в БДЖ „Товарни превози” годишно например е 1,2 млн. лева. За мен това означава надписване", каза още Любомир Илиев.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

06.02 2015 в 16:55

AMI po jepe ucastacite naftata i benzina kade utiva na vremeto s koli nd idvaha na rabota a sega vseki vtori s kola

28.01 2015 в 11:21

А бе вие луди ли сте държавата е виновна за БДЖ не трябваше да продават товарни превози на часници ,за това е на загоба и в това положение.А ПО Въпроса за нафтата ако заплатите бяха по високи хората нямаше да крадат за да си покрият месечния разход за щото с 450лв.не става а заплати те на началниците са трипати по толко.И при едно увеличение на работната заплата на работника се вдига заплатата с 2% а на началниците с 10% и за какво говорим а .

28.01 2015 в 00:39

До sdg:

Както пишеш, ти май не си особено интелигентен, а пък нещата в БДЖ съвсем не са ти ясни. Но това явно не ти пречи да ръсиш "акъл" насам-натам.

27.01 2015 в 15:37

До тъпака silver_bullet:
Ти може и да не искаш приватизация,но след 10-тина години няма да има въобще влакове.Това ясно ли ти е или си толкова тъп че не го осъзнаваш.
В момента в БДЖ няма никакви подобрения,но пък се дават всяка година по 140 милиона лв субсидия която потъва в старите и потрошени влакове за поддръжка и заплати.А дори и с субсидията БДЖ е на загуба с милиони.Ма кво да те вълнува,сигурно не си се качвал на влак,но си против нещо си от което неразбираш.
А и линиите които ги съкратиха беше защото няма машини и вагони за да се поддържат линиите.Но си пишете глупости,от неща които нямате понятие,но давате вид на много компетентни като напишете някой смешен коментар.

27.01 2015 в 15:33

А земете го оправете това "разходи за милиони" де! Изгуби се цялото "обаяние" на нафтата.
:)))))))))

27.01 2015 в 15:01

И да ги уволнят-те завеждат дела,и съда ги връща на работа.Бившия шеф в бдж Йордан Недев беше казал,цитирам по памет-" хващат го с маркуча и тубата до цисерната,уволняват го,после съдът гп връща,понеже той казал че връщал нафта от тубата в цистерната,а не обратното:) Иначе приватизацията не е решение,и аз се учудвам че още има олигофрени които не са разбрали че приватизация означава грабеж,разруха и ликвидация.По времето на Костов бяха приватизирани над 3 хиляди предприятия,и тогава ни обясняваха че честното било по-добро от държавното...е какво стана после-от тия 3 хиляди предприятия, към днешна дата функционират най-много..5..айде 10 да са...останалите бяха окрадени,опоскани и ликвидирани,а кинтите потънаха в джобовете на хищни частници...

27.01 2015 в 14:22

До вчера всички реваха да не се приватизира БДЖ,а да се оставят в това положение.Сега нали няма да се оплаквате че се краде,мизерия е,с 2 и повече часа закъснения.Отношението към хората е като към овце.И все такива приятни удоволствия от пътуването с БДЖ!

27.01 2015 в 14:12

Приватизирайте "товарни превози" и кражбите ще спрат,никой частник няма да допусне да го крадат по този начин.

27.01 2015 в 14:10

Колко от гарите са на електрифицирани участъци,и трябва ли да се забрани ползването на дизелови автомобили в България?А знаеш ли колко от работещите по строежа на автомагистралите също са с дизелови автомобили ?

27.01 2015 в 13:15

С речния флот е същата работа, знам го, защото съм от Видин и чичо е капитан на подводница от речния флот. Никой от семейството не посещава бензиностан