Потребителите вече имат възможността да подават жалби исигнали до КЗП и през мобилно приложение. Това им позволява да информират Комисията за защита на потребителите за установени от тях нарушения на място, от търговските обекти. Приложението дава възможност на потребителите да заснемат нарушенията и да прикачат снимките като доказателства към жалбите си.
Информацията за хода на проверката и отговорите на жалбите и сигналите се получават директно в приложението. За използването му потребителите трябва да се регистрират и да попълнят необходимите данни, като процесът по регистрация отнема 2-3 минути. Регистрираните в сайта на КЗП жалбоподатели получават автоматично достъп и до мобилното приложение.
При подаването на жалба или сигнал потребителите трябва да попълнят задължителните полета и да прикачат необходимите доказателства.
Приложението е разработено от Националния системен интегратор „Информационно обслужване" АД и е достъпно за двете най-популярни мобилни операционни системи iOS и Android.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция