Httpool е партньорът за реклама на Snapchat в 15 държави в Европа

OFFNews 25 май 2020 в 19:19 3641 0

Httpool обяви, че ще оперира като търговски представител на Snapchat на 15 европейски пазара, включително България, Австрия, Швейцария, Финландия, Полша, Румъния, Гърция, Чехия, Словакия, Унгария, Словения, Хърватия, Литва, Латвия и Естония. Това ново партньорство е допълнително признание за Httpool като надежден и доверен партньор на водещи медийни платформи. В България Httpool партнира с Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify и други.

Snapchat стартира през 2011 г. и се превръща в една от водещите комуникационни платформи с повече от 229 милиона ежедневно активни потребители. Рекламните продукти на платформата дават висока възвръщаемост на рекламодателите в световен мащаб, което я утвърждава като значима медиа за дигиталните маркетинг специалисти по целия свят.

„Ние сме развълнувани от тази невероятна възможност да работим със Snap Inc. Агенциите и марките се озоваха в предизвикателна ситуация, а ние сме решени да им помогнем да достигнат до техните потенциални клиенти, които прекарват безпрецедентно време на мобилните си устройства." каза Венцислав Костов, директор на Httpool за България . „Ще работим усилено, за да въоръжим агенциите и компаниите с правилните инструменти и ще предлагаме нашите услуги, за да им помогнем да се отличат по време на тази променлива икономическа ситуация, и след нея.“

Snapchat предлага детайлно насочване за всички рекламодатели. Те получават в реално време метрики като, импресии, гледания, eCPM, eCPV и т.н., както и показателите swipes, споделяния, покритие и т.н. Snapchat също предлага множество предварително дефинирани аудитории за рекламодателите, като например начин на живот, собствени (matched) аудитории, таргетиране по възраст, пол, местоположение, устройство и оператор.

„Ние сме силно развълнувани от разширяването на нашето партньорство с Httpool. Httpool притежава високо ниво на опит и експертиза, като очакваме да консултираме перфектно клиентите за това как да оптимизират резултатите от платформата Snap “, заяви Yabs Macauley, лидер на Global Partnerships, Европа и Африка.

Това партньорство е важна стъпка за Httpool в Европа. Добавянето на Snapchat Ads към продуктовото портфолио на Httpool ще засили още повече възможността да подкрепя марки, агенции и рекламодатели с най-добрите решения, и да им помогне да се възползват максимално от своите дигитални кампании.

Httpool ще предлага няколко ангажиращи рекламни формата на рекламодатели от 15-те европейски пазара, включително:

Snap ads са реклами на цял екран с единични изображения или видео, които предлагат визия, звук и движение във формат, направен специално за мобилни устройства: цял екран, 100% видимост с включен звук по подразбиране. Snap реклами с видео, GIF или неподвижно изображение, като имат възможност да предложат и интерактивен елемент - страница за инсталиране на приложение, видеоклип или трейлър с дълга форма или предварително зареден уебсайт.

Lenses позволяват на Snap-чатърите да прилагат ефекти в реално време и звуци към своите селфита и света около тях, така че марките могат да участват в комуникацията на Snapchat по най-забавния начин. Lenses са мощен и запомнящ се начин за свързване с потребителите, като се използва разширена реалност.

Filters са художествени наслагвания, които се появяват, когато потребителят направи снимка на определено място и прекара пръст наляво или надясно. Те позволяват на марките да бъдат там, където техният продукт се купува, обмисля или консумира - стимулиране на осведомеността, подкрепата и действието.

Story Ads позволяват на потребителите да прекарват пръст нагоре, за да прегледат продукти, сайтове или видеоклипове на рекламодателите, докато преглеждат дългоформатно съдържание.

Commercials са реклами, които не могат да се пропускат до шест секунди и могат да бъдат с продължителност до три минути, които се появяват в професионално курираното съдържание на Snap.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице