Дни преди изтичането на крайния срок за подаване на заявки за участие в най-големия рекламен фестивал в България – ФАРА, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обяви кои ще са членовете на журито, които ще оценяват най-успешните и креативни рекламни кампании за изминалите две години.
Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2021 е Душан Дракалски, един от най-креативните и най-опитните комуникационни специалисти на Балканите.
Криейтив професионалистите в жури Първи кръг, които ще определят финалистите в конкурсната програма на Творческия фестивал са: Ангел Искрев - Творчески директор, proof.; Андрей Андреев-Вини - творчески директор, New Moment София; Васил Петраков - Творчески директор, guts&brainsDDB; Велина Мавродинова - творчески директор, Enthusiasm, бранд дизайн; Владимир Димитров - creative lead, Publicis Sofia; Георги Златков - творчески директор, The Smarts; Димитра Мирчева - творчески директор, Garlic Sofia; Ивелина Гичева-Николова - Group Creative Director, Ogilvy София; Илия Лазаров - Vice President of Growth, Wunderman Thompson Sofia; Илия Яков - творчески директор, All Channels Group; Максим Стоименов - творчески директор, B+RED; Мария Димкароска – арт директор, A Team; Момчил Захариев - творчески директор, NEXT-DC; Надежда Трифонова - основател и творчески директор, NRG Brands; Пенко Котов - творчески директор, Noble Graphics; Петър Бояджиев - Creative Partner, gobox; Радомир Иванов - творчески директор, Saatchi&Saatchi Sofia; Сергей Георгиев - творчески директор, Havas Bulgaria; Слави Василев - Senior Copywriter, Tribal Worldwide; Софрони Милев - арт директор, Nitram; Цанка Крушева - Executive Creative Director, McCann Sofia.
Най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании за 2020/2021 ще бъдат наградени от жури Втори кръг, съставено от уважавани имена в индустрията, в състав: Йордан Жечев - регионален творчески директор, guts&brainsDDB; Марсел Леви - творчески директор, Noble Graphics; Марин Костов - Мъро – изпълнителен творчески директор, All Channels Group; Мария Тодорова - основател, NEXT-DC; Мартин Димитров – основател/творчески директор, Nitram; Петър Кесерджиев - главен творчески директор, Saatchi&Saatchi Sofia; Радослав Бимбалов – съосновател, The Smarts Group.
За първа година, по време на ФАРА 2021, ще се проведе и изцяло нов Медиен фестивал. Професионалистите, които ще имат задачата да наградят работите, открояващи се чрез стратегия в използването на медийните канали са: Александър Бирцоев - изпълнителен директор, Zenith Media/Publicis Groupe Bulgaria; Александър Гагов – управител, CONNECTED | ALL CHANNELS GROUP; Владимир Стоилов - управляващ директор, Ogilvy София; Иво Алтънов - Managing Director, Noble Graphics; Митко Каракашев - Head of Digital, NEXT-DC; Плутархос Маридакис - собственик и изпълнителен директор, Стендпойнт Медия; Сава Ахмаков - Client Service Director, proof.; Силвия Юдакова - Digital Media Director, Tribal Worldwide Bulgaria; Юлита Станишева - Executive Media Director, McCann Sofia.
„За поредна година при подбора на журито на ФАРА прилагаме метод, признат в почти всички международни рекламни фестивали. За нас са приоритет както постиженията на българските агенции, така и професионалните качества на специалистите. Това е и основната причина да съберем на едно място по-широко жури от специалисти от комуникационни агенции-членове на БАКА, спечелили отличия в последните три издания на ФАРА, с доказани професионалисти с висока репутация в бранша, оценени с награди от национални и международни творчески фестивали, участвали в журита на национални или международни фестивали, и с дългогодишен опит в сферата на креативната индустрия.“, коментира Ненад Лозович, Председател на БАКА и член на Организационния комитет за ФАРА.
FARA UNUSUAL 2021 ще се проведе от 8 до 11 септември, като за първи път фестивалът ще събере в столицата професионалистите от комуникационния бранш. Двадесет и първото издание на ФАРА е под мотото “Unexpect the expected”.
FARA UNUSUAL 2021 се завръща след година пауза с промени в Творческия фестивал, като включва нова категория – Бранд адаптивност, както и обновена подкатегория Социални медии и инфлуенсър маркетинг.
Във ФАРА 2021 могат да участват рекламни форми и комуникационни кампании, които са създадени в България и са публикувани/излъчени/организирани в страната или чужбина между 01.01.2019 и 30.04.2021 г.
Заявки за участие във ФАРА 2021 се приемат до 5 юли чрез онлайн система, достъпна през меню „ПОДАЙ ЗАЯВКА“ на уебсайта на Фестивала
Регламент за участие, категории, такси и допълнителна информация за ФАРА 2021 може да бъде намерена тук.
За повече информация следете www.fara.bg
Повече информация за членовете на журито на ФАРА 2021 ще откриете тук.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста