Effie Awards България ще отличи най-ефективните кампании за 2021 година

Най-ефективните маркетингови комуникации ще се състезават в две нови категории

OFFNews 19 октомври 2021 в 16:18 1585 0

Effie България приема заявки за участие в своето четиринадесето издание. Комуникационната кампания на конкурса тази година прави силно впечатление, като поставя на фокус стойността на наградите Effie за бранша и подчертава международния му характер и значение. Грандиозни брандове от световна величина за първи път застават зад конкурса със своята иконична визия, подчертавайки огромното значение на наградите Effie за цялата индустрия. Техният образ въплъщава идеята за комуникационна ефективност като пряк резултат от взаимодействието на най-високо ниво между маркетинг и реклама, клиент и агенция.

През 2021 година в регламента са включени две нови специални категории, предназначени за заявки, представящи конкретна бизнес ситуация или предизвикателство. Категория „Положителна промяна“ е отворена за участие на кампании на търговски марки и компании, които насърчават по-доброто чрез маркетинговите комуникации. В тази категория могат да участват всички активности на търговски компании, при които се насърчават общественозначими каузи. В категория „Малък бюджет“ могат да участват кампании, довели до непропорционално голям бизнес ефект по отношение на изразходвания бюджет. Категорията допуска участие както на локални фирми и търговски марки, така и на международни компании, чиито кампании и маркетингови практики са довели до непропорционално голям бизнес ефект по отношение на изразходвания бюджет.

Заявки се приемат и в специалната категория „Маркетинг при актуални събития“, предназначена за краткосрочни маркетингови комуникации около конкретни събития, както и изключителна маркетингова ефективност в отговор на нетърговски фактори като неочаквани социални, културни и други явления. Най-ефективните маркетингови комуникации за периода 1.01.2020 – 30.09.2021 г. могат да се състезават в една от категориите на конкурса, които включват и категории „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“, „Социална, медийна, политическа“.

В Effie България 2021 могат да участват както агенции, така и рекламодатели с комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България. Ранният срок за подаване на заявки е 29 октомври 2021 г. Конкурсът ще е отворен за участие до 9 ноември 2021 г.

В помощ на участниците в конкурса беше проведен уебинар за писане на заявки „Как брандът ви да блесне с Effie“, по време на който експерти с опит като съдии в журито на Effie България споделиха своите най-важни съвети за подготовка на успешна заявка. Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria), Гергана Иванова (Управляващ партньор, The Smarts Group), доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама, Нов български университет), Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор за Югоизточна Европа, Kantar), Силвия Костова (Началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка) дадоха насоки за изграждане на силен бизнес кейс и отговориха на въпроса "кои са най-често допусканите грешки при писане на заявка", както и "какви са спецификите на двете нови категории на Effie Awards България". Запис от уебинара е публикуван тук.

Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса www.effiebulgaria.org.  

Наградите Effie България 2021 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор, Coca-Cola Bulgaria и Vivacom – златни спонсори.

Предстоят още много новини около Еffie Awards България 2021 – следете www.effiebulgaria.org и Effie Bulgaria.

Effie награждава най-ефективните маркетингови комуникации – идеите, които работят.

За EFFIE AWARDS

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции.

Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година.
Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Effie е регистрирана марка на Effie Worldwide, Inc. и се използва с лиценз от Асоциацията. Всички права са запазени.

За Българската асоциация на комуникационните агенции

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови