Глобалният криейтив директор на Meta - Фабио Сейдл, пристига у нас от Ню Йорк за IAB Digital Day

Годишното събитие на International Advertising Bureau (IAB) събира лектори от световна величина на 11.11 в Sofia Event Center

OFFNews 04 ноември 2022 в 13:45 887 0

Фабио Сейдл

Снимка IAB Digital Day

Фабио Сейдл

IAB Digital Day се завръща на символичната дата 11.11.22 в Sofia Event Center със звездни лектори от цял свят. Събитието ще се проведе под мотото „Constant Change“ и ще надгради представата за подобни събития като предложи съдържателна програма с водещите тенденции в дигиталния бизнес и комуникации. Програмата има за цел и да начертае перспективите за развитие на дигиталната среда, сверявайки часовника ни с бързо развиващите се световни технологии, иновации и опит. От друга страна ще постави и проблемите на дигиталните медии и маркетинг бизнеса във фокуса на съдържателни дискусии.

Водещ лектор на живо в залата ще бъде глобалният криейтив директор на Meta - Фабио Сейдл, който пристига у нас от Ню Йорк специално за форума по покана на организатора, ИАБ България.

Тази година IAB Digital Day предлага провокативен микс от български и чуждестранни лектори от водещи компании и представители на академичните среди. Горещите теми за постоянно развиващата се дигитална среда ще бъдат интерпретирани в шест тематични панела. Новите регулации, модерните технологии, човешкото измерение в дигиталната ера и метавселената, творческите предизвикателства и решения, креативността по време на война, отношенията между различните участници в дигиталната екосистема, развитието на платформите и създаването на съдържание, са само част от темите, които форумът ще разгледа.

Участник в панелите ще бъде бившия министър на електронното управление – Божидар Божанов, с темата: „Къде е България в DIGITAL SERVICES ACT и защо е важно да има регулация на онлайн средата. Как ще ни се отрази в бизнес и личен план?“. Любопитният случай на Ружа Игнатова, пречупен през разследване, ще бъде представен от Николай Стоянов от Economedia.

IAB Digital Day се фокусира върху темите за консуматорското поведение в дигиталната ера и човешката оригиналност в контекста на развиващия се дигитален творчески интелект. „Как се променя професията ми и каква всъщност е професията ми“ е темата на лекцията на Димитър Караниколов, който сам определя себе си като (не)фотограф.

За първи път бизнес събитие на дигитална тема ще събере на сцената едни от най-големите академични умове на България с принос към световната наука – професор Георги Фотев и професор Орлин Тодоров. Впечатляващият труд на проф. Фотев, плод на 7 годишни изследвания, ще бъде представен в лекцията „Възходът на пост-човешкото общество в условията на дигиталната революция“. „Какво чува един професор по психоанализа, когато слуша изкуствения интелект“ ще бъде тема на професорът по обществено здраве и психоаналитик от Софийския университет Орлин Тодоров.

Romain Mallard, Global VP Marketing на The Coca-Cola Company, ще представи гледната си точка за развитието на работата между агенция и клиент с лекцията „Новата ера на отношенията между агенция и клиент“. Nick Welch от IAB Европа ще представи нагласите на европейския пазар спрямо програматик рекламата с доклад за 2022. Ivan Brozovic, Mediabrands SEE ще отговори на въпроса „Какво не е наред с медия конкурсите днес?“.

Гости на IAB Digital Day ще бъдат и момчетата от украинската агенция Banda, Максим Боритко и Егор Петров, чиято кампания “Be brave as Ukraine” не слиза вече няколко месеца от топ рекламните позиции в центъра на големите световни столици. „Ако някой ми беше казал, че наша реклама ще е на Time Square и Piccadilly, нямаше да му повярвам“, коментират талантливите украинци, които помогнаха света да бъде по-съпричастен към съдбата на Украйна. Една вълнуваща, различна и интересна лекция за силата на маркетинга в полза на доброто.

IAB Digital Day ще събере на живо представителите на всички сектори на дигиталния бизнес: агенции, рекламодатели, технологични платформи и компании и медии и да предостави възможности за професионални дискусии и на опит и идеи.

Сложният въпрос за медии и съдържание в светлината на въпроса кой ще покрива цената на качественото съдържание, ще бъде фокус на дискусия с участниците от водещи медийни групи – Економедия, Sportal media group, групата на „24 часа“ и други с модератор Сибина Григорова.

Програмата на IAB Digital Day, която представя и много други интересни теми и говорители, както и формата за регистрация, можете да откриете на IAB Digital Day - Agenda.

Събитието започва с регистрация на участниците в 09:00 ч. на 11.11. в Sofia Event Center.

„Направихме събитие, което хората от бранша, а и не само те, могат да гледат на един дъх от начало до край, със 100% качествено съдържание, което ще държи вниманието ви като хубав филм“, коментира Димитър Денев от IAB. В последните години с развитието на дигиталния сектор София се превърна в световна дигитална столица , която не само върви в крак с трендовете, но и ги налага с качествени събития като IAB Digital Day.

IAB (Interactive Advertising Bureau) е най-голямото глобално сдружение на медии, медийни и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия.

IAB Bulgaria е лицензиран представител на IAB за България. Сред членовете на IAB Bulgaria са: Economedia, сп. Мениджър, A1 България, Кауфланд България, ОББ, ДЗИ, Пощенска банка, TBI Bank, All Channels, guts & brain DDB, Noblegraphics, Dentsu international, Next –DC, Httpool, StudioX, Coca-Cola и още много от най-успешните компании, дигитални рекламни и медийни агенции в страната.

Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови