Фаталният полет 4U 9525: Последните 30 минути

OFFNews Последна промяна на 27 март 2015 в 09:13 22636 20

Ясна индикация за това какво се е случило на борда през последните 30 минути от фаталния полет 4U 9525 дава записът от кабината на пилотите. Разследващите са изслушали внимателно аудиозаписите, за да установят дали наистина вторият пилот - 28-годишният Андреас Лубиц - умишлено е свалил самолета. Какво са установили те описва Би Би Си днес.

Какво разкрива записът

Полет 4U 9525 на Germanwings излита от летището в Барселона към Дюселдорф със 150 пътници на борда, в 9:01 ч. (GMT) на 24 март.

Самолетът Airbus 320 лети над морето към Франция и за около половин час се изкачва на 11 600 м височина.

Полетът е трябвало да продължи два часа.

В 9:30 ч. GMT самолетът прави последния си контакт с кулата за контрол на въздушния трафик - съобщението е рутинно, за разрешение да продължи полета по маршрута си. Изглежда, че всичко върви по план.

Минута по-късно - в 9:31 ч. GMT, самолетът започва да се спуска.

Френският прокурор Бри Робин казва, че през първите 20 минути пилотите са имали нормален разговор. Отговорите на втория пилот първоначално са били учтиви, но те стават по-резки и груби, когато капитанът съобщава за планираното кацане.

Малко след това капитанът излиза от кабината, вероятно за да отиде до тоалетна, според Робин. Чува се как той моли втория пилот да поеме управлението на самолета. Седалката е дръпната назад, след което се чува звукът от затваряне на вратата.

Помощник-пилотът остава сам. Тогава натиска бутона за снижаване на самолета към бреговете на Франция. Това действие може да е направено само умишлено, убеден е Робин.

В 9:35 ч. от контролната кула се опитват да се свържат с пилотите, но не получават отговор. По това време капитанът се опитва да се върне в кабината, но не може. Той започва да чука и да удря по вратата. На записа се чува нормалното дишане на помощник-пилота от този момент до последните минути на полета.

В 09:40-47 ч. радар за последен път засича самолета само на 609 метра над върховете на Френските Алпи. В тези последни минути се чува как пътници пищят. Това е моментът, в който разбират какво става, казва Робин.

За по-малко от 10 минути самолетът пада право надолу. През тези минути вторият пилот не казва и дума. Чува се как капитанът чука по вратата, но не получава отговор. Опитва се да я разбие, но не може. Алармите пищят. Дишането на втория пилот е нормално до последните минути на полета. Той не се обажда, за да подаде сигнал за тревога.

Самолетът пада с 3-4000 фута в минута.

Контролната кула изпраща повтарящи се сигнали за връзка със самолета, която така и не е осъществена.

Самолетът се разбива в планината със скорост 700 км/ч.

Смъртта е била мигновенна, казва Робин.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

28.03 2015 в 11:30

Това е пореднТа лъжа.как така първият пилот не е могъл да разбие вратата пък и нее потърсил помощ от 148 човека още на борда.тая врата да не е била бронирана.гнусна лъжа.измиват си ръцете с пилота

28.03 2015 в 08:22

Ако един човек има проблем - цялото общество има проблем. Да не се окаже като самолета забит в Червено море, че пилота все пак е казал нещо .../казаха го чак след година/. Ако се твърди, че пилота все пак е бил болен ... заприличва на епидемия .

27.03 2015 в 19:24

Полет 370 над индийския океан също имаша завръзка, че пилота бил в депресия, тъйкато го напуснала жена му, 2-рия искаха да го изкарат психясал, после двама иранци, че били терористи, И тук е подобно, също има двама ирански граждани.Разликата е, че този падна на земята и то във Франция, а дугия ако е паднал е в Индийския океан и след 30 дни батериите на черните кутии спряха удобно за спиране на търсенето му на тотално погрешна посока - към Антарктида, а не към архипелага и американската военна база Диего Гарсия с 4.85 км писта. Това е тема табу за всички вестници.

27.03 2015 в 15:47

Според мен истината е друга, но е по-удобно да изкарат пилота луд. Четох в руски сайт други версии.

27.03 2015 в 15:46

pyrviq pilot pyk i toi ne mojal da ostiska 2 4asa na 30 minuta otishal da PIKAE toi oniq psihar samo tova e 4akal

27.03 2015 в 14:14

Коментар 10 на вандим и факта, че записът още не е пуснат публично(защо?) прави нещата смърдящи.

27.03 2015 в 12:29

Бачкьора, пилотите на ханзата летят до 55 г. възраст. После ханзата 10 г. /до официалното/ им пенсиониране им плащаше пълната заплата за да си стоят в къщи. Пълен комунизъм.
Сега стачкуват, защото ханзата вече ще плаща само половината заплата.
Както знаем от собствен опит комунизмът до добро никого не е довел.

27.03 2015 в 12:15


А сега Луфтханза да разкаже за работното време на пилотите?!

27.03 2015 в 11:59

Френски Мираж се опитал да помогне на самолета, ама излетял, когато самолетът вече бил паднал... Русия веднага изявила готовност да се включи със спасителни екипи... Самолетът бил на толкова малки парчета, че все едно бил изчезнал. А пък един друг самолет го търсиха една година и не го намериха. Американците показаха лазерна въздушна възглавница, отклоняваща взривната вълна. Въобще от година сме в третата световна война, тя е по- различна случват ни се случки, ама те се вписват все още в ежедневието - това е то хибридна война, все още на нивото на предупредителни изстрели или дрънкане на оръжие.

27.03 2015 в 11:48

4000 (feet per minute) =
73.15200 kilometers per hour ?????