Вторият пилот е предизвикал падането на германския самолет във френските Алпи, съобщи прокуратурата в Марсилия, цитирана от АФП.
По данни на прокуратурата действията на втория пилот са били преднамерени.
От прокуратурата обясниха, че първият пилот е бил заключен извън пилотската кабина и не е успял да влезе.
Вторият пилот - 28-годишният Андреас Лубиц, е управлявал самолета сам по време на самолетната катастрофа и преднамерено е започнал спускането на самолета. Сигнал за бедствие не е бил изпратен, обясни прокурорът Брис Робен, позовавайки се на данни на намерената „черна кутия“ на самолета.
На записа се чува, че капитанът моли втория пилот да поеме управлението и шума от сменянето на местата и затварянето на вратата. Предполагаме, че капитанът е излязъл, за да отиде до тоалетната. Вторият пилот е бил сам в кабината и е натиснал бутона за снижаване на самолета. След това се чува как капитанът се опитва да говори с помощника си чрез интерфон, но няма отговор. Чува се и дишането на втория пилот до самия удар. Това предполага, че той е бил жив до катастрофата, разясни прокурорът на Марсилия.
Вторият пилот нарочно е започнал да намалява височината на самолета. Това не е загуба на височина, която е анормална – 304 метра за минута. Но не е имало причина да го прави и не е имало причина да не пусне капитана в кабината. Дишането му остава нормално до удара, така че не изглежда да е имал сърдечен удар или друг здравословен проблем, обясни Робен.
При самолетната катастрофа във Френските Алпи загинаха 150 души – 144 пътници и шестима души екипаж.
По думите на Робен пасажерите на катастрофиралия самолет до последния момент не са съзнавали приближаващата катастрофа. Пътниците са загинали мигновено, допълни той.
Лубиц е германски гражданин и не е присъствал в списъците с терористи. Не е известно и да е имал връзки с терористи или екстремисти, подчерта Робен, като каза, че по-късно днес или утре се очаква допълнителна информация от германските власти за миналото и личния живот на втория пилот.
По-рано стана ясно, че според данните от „черната кутия“ на самолета един от пилотите се е намирал в пилотската кабина, а другият е бил извън нея и се е опитал да влезе, но не е успял.
"Човекът пред вратата почуква леко, но няма отговор. И тогава започва да удря по вратата по-силно, но няма отговор. Никога не получава отговор. Можете да чуете, че той се опитва да разбие вратата", съобщи източник New York Times.
От Lufthansa обясниха, че вторият пилот на самолета е имал 630 летателни часа. Той е бил нае от Germanwings през 2013 г.
Командирът пък е имал над 10-годишен опит и над 6000 летателни часа със самолети Airbus.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
27.03 2015 в 23:18
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
27.03 2015 в 17:50
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 21:29
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 19:41
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 19:20
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 16:36
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 15:44
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 15:15
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 14:57
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.03 2015 в 14:39
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Д-р Мазникуров
Тръмп номинира Робърт Кенеди-младши за здравен министър
Mumko
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
yoghurt
Радев за Пеевски: Тази наглост на стероиди няма да се осъзнае или да изчезне от само себе си
yoghurt
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
Човека
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор