Шефовете на БДЖ си заминават с бързия влак

OFFNews Последна промяна на 27 януари 2017 в 11:11 27768 9

Един влак на БДЖ се очаква да отпътува навреме през следващите дни. Това е този, с който от компанията ще отпътува сегашното ръководство на жп превозвача.

През последните години в БДЖ цари истински управленски хаос. Товарите и пътниците на компанията намаляват, а качеството на услугата става все по-лошо. Наскоро излязоха данни на Евростат, според които компанията е на последно място сред жп превозвачите в целия Европейски съюз. Компанията изпитва остър недостиг от здрави локомотиви, с които да се извършват превозите. Непрекъснато се трупат загуби.

Затова, съвсем резонно, се очаква до дни да бъдат освободени всички членове на съвета на директорите на компанията. За втори път от компанията си тръгва генералния директор Владимир Владимиров.

За мястото му се обсъждат няколко кандидатури като най-вероятната е тази на друг бивш жп началник - Християн Кръстев. Той управляваше БДЖ по време на мандата на правителството на БСП и ДПС.

Въпреки злополучния управленски мандат на кабинета Орешарски, Кръстев е смятан в железничарските среди за добър специалист. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

6006

9

Iskro Ivanov Penchev

28.01 2017 в 06:31

Upravlenieto na vlakovete ne kato detska igra za da go poverqvat na nerealizirani futbolni zapalqnkovci!

6009

8

Мария Илиева

27.01 2017 в 13:49

Натоварете ги всички управници от началото на демокрацията та досега и ги закарайте през девет планини в десета...

8181

7

ivankristov

27.01 2017 в 13:38

да се измитат и всички "футболистчета" със заплати от 1600лв. назначени по вторият начин в бдж

38251

6

Denis Rizanov

27.01 2017 в 13:37

Този така "успешен" и прозяващ се "управител" на верига заложни къщи си тръгва за втори път. Дали ще има очи да се върне 3-ти път?

9342

5

torbalancho

27.01 2017 в 12:51

развиват имах предвид

9342

4

torbalancho

27.01 2017 в 12:50

По цял свят хората не спират да си разбиват железниците, само ние вървим в обратна на развитието посока..

Това е така защото мафията контролира транспорта и одиторските фирми, и те не желаят конкуренти, а пък не само на пътници и на тежките товари ЖП транспорта побеждава наземният транспорт...