Новите български маневрени локомотиви за столичния "Метрополитен" вече са готови.
Жп заводът в Русе публикува снимки от заводските проби на машините MDD 3-11 и 3-12, които произведе за софийската подземна железница.
Единият от локомотивите ще бъде експонат на изложението "ТрансТренд 2018", което ще се проведе във Висшето транспортно училище - Тодор Каблешков другата седмица.

На форума ще бъде представен и акумулаторния локомотив ES1000, а от "Експрес Сервиз" обещават да разяснят на всеки заинтересован цялостната концепция на компанията за ефективни и екологични жп маневри.
Локомотиви ES1000 преди време си поръчаха дори и Литовските държавни железници. Машините на батерия са изключително икономични и разходът за гориво при тях е от порядъка на 2-3 лева на ден. Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
22193
3
20.04 2018 в 00:28
18308
2
19.04 2018 в 08:51
Естествено, че не е.Такива неща не съществуват според някои авторитети по темата, пък кои сме ние, та да оспорваме?
-------------------------------
"Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи."
Някои биха казали, че това не е бонус, а сериозен недостатък.Хранителната верига, образувала се около източването на нафта от локомотивите не би допуснала някой да застраши съществуването ѝ.
13753
1
19.04 2018 в 07:19
Pornhub разкри руската братушка: Гледат основно трансджендър порно
Насилник крещял на жена си, докато я пребива: Аз казах ли ти, че ако ме излъжеш, ще те убия
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Американски посланик: Европа има нужда от електрошок, много харчи
Терзиев ще чисти в Люлин в събота: Омръзна ми, на кмета на района все някой друг му е виновен
''Реликва от Студената война''. САЩ да излезе от НАТО, предлага републикански конгресмен