Ученици и малки деца сред пътниците в падналия във Франция самолет

OFFNews Последна промяна на 24 март 2015 в 17:03 7470 4

Снимка Twitter

На борда на германския самолет, който падна днес в Южна Франция, е имало 16 ученици от гимназия "Йозеф Кониг" в град Халерн ам Зее, придружавани от двама учители, както и две малки деца, съобщиха германски медии.

Това потвърди Силвия Льорман, вицепремиер на провинцията Северен Рейн-Вестфалия.

Учениците са били на обменни начала и са пътували за град, намиращ се близо до Барселона.

Според германските власти на борда на самолета са пътували 67 германски граждани. Източници от германските сили за сигурност обясняват, че няма индикации за терористичен акт.

Германски пътнически самолет на нискобюджетната компания "Джърмануингс" (Germanwings), дъщерна на "Луфтханза", се разби до село Барселонет, в южната част на Френските Алпи, на около 100 километра северно от град Ница.

На борда е имало общо 150 души - 144 пътници и шестима души екипаж. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

24.03 2015 в 19:41

F1, рядко съм съгласен с тебе, но сега се подписвам под това, което си написал.

24.03 2015 в 19:40

Лекар,

Разбира се, че трагедията е налице. За съжаление. Аз дори не виждам спор, а доста приятна дискусия. Изобщо не е изключено катастрофата да е станала заради пропуск в обслужването или дизайна на машината. Просто изказах мнение от позицията си на човек, който се интересува от гражданска авиация и има контакт както с въздушен, така и с наземен персонал. Наистина, едва ли има смисъл повече да гадаем какво е станало и къде е причината. Четох, че са намерили FDR-a на самолета, останките са достъпни (няма нужда да ги вадят от морското дъно) и са в цивилизована страна с голям опит в разследването на подобни случаи. Така че ще разберем какво е станало, сигурен съм в това.

24.03 2015 в 19:29

Докторе, никакъв проблем не са 24 г. за самолета.
Някога бях техник на самолет. Във военното училище имаше плац със самолети за обучение. Две години съм се учил на тях преди да пипна летяща машина. Кажи ми къде придобиват практически опит днешните студенти?
Другото важно нещо е технологичната дисциплина и ред. Надявам се , че се спазват. Но кажи ми докторе, как едни хора, не спазващи никакъв ред в ежедневието си, ще са стриктни в работата си?
С времето работата става рутинна и хората стават небрежни. Затова в авиацията има многостепенен и операционен контрол. Да, ама?
Огромен проблем са и летците. Те се изхайлазиха, излитат, кацат, летят на автопилот. И когато настъпи истинска сложна ситуация не могат да реагират бързо и точно, защото нямат опит или не са в течение на ситуацията.
От 5 години не се качвам на самолет.
Да прости Господ загиналите.

24.03 2015 в 19:08

До Бате Влади,съвсем добронамерено и в рамките на добрия тон-трагедията е налице!Загинали са хора,част от които деца.Бог да ги прости.
Видно е,че си сведущ по въпросите на "ниско бюджетките".
Аз не съм.Когато ми се е случвало,съм летял все с големите/Суис Еър,Бритиш Еър,Еър Франс и пр./
Факт е,че катастрофиралата машина е на 24г.Вярвай ми,какъвто и чекинг и поддръжка да е настъпила в тези десетилетия,има физични закони за умора на материала.От колко ли десетки хиляди части се състои един самолет!?Нима всички може да бъде предвидено и осигурено!?
Жалко за хората-много жалко.На фона на случилото се,считам е че е тъпо,макар и добронамерено,да продължаваме спора.