Има идея за повишаване на цената за престой на час на синята и зелената зона в София, обяви пред bTV зам.-кметът по направление "Транспорт и градска мобилност" Кристиан Кръстев.
"Това е настроение не от месец-два, а от години насам - заради това, че когато зоните са запълнени над 90%, а към момента са дори над 95%, в пикови часове няма свободни места", обясни Кръстев и подчерта, че именно достигнатият капацитет е основната причина.
Според него "това довежда до логиката зоната да бъде увеличена като цена. Това е обществена услуга, още повече - гражданите от съответните зони са основният двигател, който иска повишаване. Идеята е да се повиши цената на престой за час, за да може да се използва повече градският транспорт".
За да се намали използването на лични автомобили, общината е планувала да увеличи превозните средства на градския транспорт:
"Личните автомобили генерират повече трафик и замърсяване с фини прахови частици", допълни Кръстев.
Защита от коронавируса в София
За мерките срещу разпространението на коронавируса той заяви, че такива са взети много отдавна - "мното преди да се случи това в национален мащаб".
"Закупили сме всякакви дезинфектанти и течности, свързани с дезинфекция. Всички превозни средства се дезинфекцират, всяка вечер се измиват. Освен това, когато те пристигнат в депото дори през деня, се дезинфекцират допълнително", добави Кръстев.
Зам.-кметът допълни, че се прави всичко необходимо и няма място за паника: "Дезинфекцията е ежечасна, уверявам Ви".
Според него няма статистика, която да показва намаляване използването на градския транспорт: "Сутрешните пикови часове продължават, което е белег, че хората продължават да го използват."
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12256
4
10.03 2020 в 07:56
- да асфалтирате Дондуков за да се намали праха,шума и се повиши сцеплението-сигурността.Как се мете и мие паваж?
- да не запушвате Раковска с две(!) велоалеи като унищожите едното платно.Забавянето на трафика и задръстванията хич не са екологични.Като спре такси или линейка става чудо назад.
- да стимулирате с понижаване на данъци и такси синя зона и хибридните автомобили , не само електрическите.
- с данъчна политика да се покаже, че общината предпочита повече автомобили да се газифицират, а да не се измислят нови и нови изисквания към тези с газовите уредби.
И накрая, автомобилът замърсява само когато се движи. Когато е паркиран - не. Защо товарите хората за времето, когато не замърсяват?
12005
3
09.03 2020 в 21:24
4022
2
09.03 2020 в 20:54
Приходи,разходи,баланс.С какво спомогнахте за решаването
на транспортния проблем.Къде са ви подземните и надземни паркинги.
Началото бе от 01.09.2012 г. !
5689
1
09.03 2020 в 19:43
Последни коментари
4I4ATA
Руснаците се готвят за настъпление в района на Донецк
jorj
Учредяват нова партия днес, бивш съветник на президента в нея
jdravun
Сърбия: затвор за протестиращите, свобода за провокаторите
Октим
Учредяват нова партия днес, бивш съветник на президента в нея
Октим
Правят филм за кариерата на Милен Цветков