Изплащат се компенсациите за високите енерийни цени през декември и януари

Потребителите, които не са получили дължимата компенсация, могат да сигнализират Министерството на енергетиката

OFFNews 14 февруари 2022 в 14:32 1071 0

Снимка Архив

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени e в пълен ход. Ако даден клиент не е получил компенсацията си, може да сигнализира ведомството, съобщават от Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това енергийното министерство чрез попълване на бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Министерството на енергетиката се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай, уверяват от ведомството. 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Тодор Живков - герой в италиански филм за Берлингуер