Заради липса на пари БДЖ спира 140 влака и съкращава 1 500 служители

Последна промяна на 16 декември 2014 в 09:46 4415 4

Владимир Владимиров

„Ако субсидията остане 140 млн. лева за 2015 г., трябва да бъдат спрени 140 влака и да бъдат освободени 1 500 служители. Това не е липса на средства, а държавна политика".

Това каза изпълнителният директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД Владимир Владимиров ефира на БНТ, като подчерта, че държавата определя "в какъв размер" да бъде услугата, която БДЖ предоставя.

Според него не са верни твърденията, че субсидията за БДЖ ще бъде 500 млн. лева, защото в прогнозният бюджет тя е 140 млн. лева, а е трябвало да бъде 180 млн. лева. Именно това ще бъде и причината за бъдещите съкращения в железниците.

"През 2010 г. започнахме реформи в системата, постигнахме определени резултати, имаше инерция от тези реформи, която продължи до 2013 г. За съжаление, сега виждаме обратно връщане към нарастване на загубите и практически се връщаме в една ситуация около края на 2010 началото на 2011 г.", допълни Владимиров.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

17.12 2014 в 10:22

300 зора видяха, докато фалират поредната, вероятно последната, държавна фирма. То крадене, крадене, крадене,та край няма.Даже лешояда Моллов се задави с тлъста хапка от 43 милиона, яко лапаница. Зорът е автобусните превозвачи да кярят повече, защото без БДЖ като конкурент те стават монополисти и могат да надуят цените с 20 - 30 % и повече. Има един турчин, собственик на най - голямата автобусна фирма, и той е отворил паст като хипопотам и е пуснал пеликанска шия от пари. Ето този тип трябва да го осветят прожекторите на журналистите - защото е монополист. Вече. Още преди БДЖ да бъде фалирано. Камо ли след това...

16.12 2014 в 14:51

Под РЕФОРМИ съкращения ли да разбираме РЕФОРМИ се правят с пари нови машини вагони нови обучени и добре платени специалисти!

16.12 2014 в 14:44

Е то вече не останаха хора който да работят освен от администрацията да сакратят някой иначе ще продължат котострофите поради липса на квалифициран персонал.Но него това не го интересува той има цел РАЗРУХА РАЗГРАБВАНЕ ЛИКВИДИРАВЕ

16.12 2014 в 11:29

Един мениджър, управител на предприятие, затова е поставен да управлява, за да постигне резултат, очакван от собственика (в случая държавата). Ако управителят не може - да си подава оставката! Стига с това безкрайно наливане на пари в БДЖ без икономически реформи (т.е. реформи на модела)!