Министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов няма да назначи Диана Русинова за шеф на Агенция "Пътна инфраструктура".
"Сериозни предложения се правят по веднъж. Приел съм мотивите на г-жа Русинова, че тя е част от неправителствения сектор, където има сериозни ангажименти. Не виждам за една седмица с какво те са се променили", заяви министърът.
Коментарът му е във връзка с обявената днес готовност на председателя на Сдружение "Европейски център за транспортни политики" Диана Русинова да поеме ръководството на АПИ, след като в началото на миналата седмица е отхвърлила предложението.
Министър Иванов пое ангажимент да продължи да работи активно с всички неправителствени организации, ангажирани с безопасността на движение, както досега, се посочва в прессъобщение до медиите от МРРБ.
На пресконференция днес Русинова съобщи, че е готова да поеме поста на шеф на АПИ.
"Миналият понеделник министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов ме покани с текстово съобщение - SMS да оглавя АПИ. Приемам да бъда председател, защото всички в България бягат от отговорност и категорично аз не съм човек, който ще избяга от отговорност и ще се скрие", каза тя.
Русинова обясни, че първоначално не приела поканата сериозно. Дори му го написала: "Това не е сериозно". После от медиите разбрала, че наистина е поканена за поста.
"Вчера депозирах писмо до министър-председателя и министъра на регионалното развитие и благоустройството, с което приемам да поема тази отговорност", каза Русинова.

























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
20434
1
27.05 2025 в 17:21
София планира ''пълна промяна'' в градския транспорт през 2026, пари за увеличение на заплати няма
Радев: Ще изляза със свой политически проект, когато най-малко го очаквате
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната
Световната банка ще помага на България за по-ефективна жп инфраструктура