
Поддръжката и качеството на изпълнение на „Лъвов мост“ не отговарят на съвременните изисквания, сочи становище на Института по пътна безопасност след оглед на съоръжението.
Проверка установи белези на недостатъчно бетоново покритие на арматурните пръти, пише в становище от ИПБ, цитирано от бТВ. "Това е съществено несъответствие, което води до понижаване на живота на съоръжението", посочват от института. Констатирани са дълбоки пукнатини при мостовите връзки, които са стари, защото има следи от запълване с битум. Мрежови пукнатини има и около пътните шахти, но там следи от ремонт няма.
От института, чийто шеф е бившият началник на КАТ Богдан Милчев, посочват, че след пускането на съоръжението през 2014 г. са се получили слягания, заради които са възникнали повечето пукнатини. "Преди началото на зимния сезон, пукнатините с ширина повече от 4 см не са били запълнени. Следователно водата е проникнала в дълбочина, което е довело до компрометиране на асфалтовата настилка", коментират от ИПБ.
Дълбоки напуквания по пътното платно има, но проектантска или техническа грешка няма, коментира инж. Петър Стойчев, технически ръководител на обекта.
На първо място искам да уверя, че Лъвов мост няма да падне. На второ място, такива дефекти по асфалта се появяват и са съвсем нормално нещо. Това каза Диана Русинова от Европейски център за транспортни политики, чиито експерти още вчера са извършили оглед на състоянието на пътното съоръжение.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Козин Човков
ГЕРБ: Има схема за 1,7 милиарда, ПП-ДБ уреждат спонсорите си
pisnamiotmutri
ГЕРБ: Има схема за 1,7 милиарда, ПП-ДБ уреждат спонсорите си
Lew10itsa
Терзиев предлага Столична община да налага глоба от 500 лв. за всяка счупена кофа
Far Rider
България отлага прекратяването на дерогацията за 'Лукойл' с една година