Quantcast

Годзила смаза конкуренцията

OFFNews Последна промяна на 23 май 2014 в 22:45 1246 0

Втората холивудска екранизация на Годзила пожъна многомилионни печалби в дните на премиерата си и смаза всякаква конкуренция.

Резултатът от масираната рекламна кампания на филма е красноречив - приходи от почти 200 млн. долара по целия свят. 

Само в САЩ печалбите са 93 млн. долара от първите 3 дни прожекции, което е с 20 млн. повече от предварителните сметки.

Страхотният финансов успех вдъхнови продуцентите за продължение, което феновете очакват, че отново ще бъде режисирано от Гарет Едуардс.

В България "Годзила" също е на първо място по приходи от премиерния си уикенд - с 238 000 лева от близо 24 000 продадени билета.

Името Годзила произлиза от смесицата на японските думи "горира", което значи "горила", и "кудзила", което значи "кит".