Втората холивудска екранизация на Годзила пожъна многомилионни печалби в дните на премиерата си и смаза всякаква конкуренция.
Резултатът от масираната рекламна кампания на филма е красноречив - приходи от почти 200 млн. долара по целия свят.
Само в САЩ печалбите са 93 млн. долара от първите 3 дни прожекции, което е с 20 млн. повече от предварителните сметки.
Страхотният финансов успех вдъхнови продуцентите за продължение, което феновете очакват, че отново ще бъде режисирано от Гарет Едуардс.
В България "Годзила" също е на първо място по приходи от премиерния си уикенд - с 238 000 лева от близо 24 000 продадени билета.
Името Годзила произлиза от смесицата на японските думи "горира", което значи "горила", и "кудзила", което значи "кит".
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Разгневени габровци с подписка за прекратяване на лиценза на Енерго-Про
Кремъл не коментира дали Русия е свалила пътническия самолет над Казахстан
Напрежение между Москва и Буенос Айрес заради руски дипломати, отказали проверка за алкохол
Разгневени габровци с подписка за прекратяване на лиценза на Енерго-Про