
Клиенти на БДЖ стартираха петиция срещу лошото управление на настоящето ръководство на БДЖ.
Инициативата е заради непрекъснато влошаващото се качество на услугите на националния превозвач.
Според пътниците във влаковете непрекъснато липса информация за закъсненията при пътуване. Те се оплакват от липса на достатъчно седящи места в пътническите композиции и заявяват, че са притеснени за живота и здравето си от зачестилите случаи на горящи пътнически влакове.
Друга забележка на клиентите на БДЖ е от лошите хигиенни условия във вагоните.
Според тях отпусканите от бюджета средства за БДЖ не се управляват прозрачно и ефективно, а вината за това е на сегашното ръководство на компанията.
"Не искаме държавата да отпуска допълнителни средства за БДЖ, докато не бъде сменено настоящото ръководство", заявяват авторите на петицията, която ще бъде внесена до министъра на транспорта Ивайло Московски и до омбудсмана Мая Манолова.
Петицията за смяна на център-нападателя на футболните аматьори от Локо-БДЖ Владимир Владимиров и колегите му може да бъде подписана тук.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Ран Босилек
Никога нищо не е достатъчно за Русия. Колкото повече й позволиш, толкова повече тя заграбва
Ран Босилек
200 украински бежанци ще отпътуват от Варна към бази в Рибарица и Паничище
Ран Босилек
Шолц и Макрон се обадиха на Путин. Ще има ли полза от този 80-минутен разговор?
SashkV
Карадайъ: Ние ще браним целостта на България