Новият министър по туризма: Логото на България не струва

Елица Мартинова 16 март 2013 в 13:48 4371 8

Асен Василев снимка: Сергей Антонов
Асен Василев снимка: Сергей Антонов

Новият министър по икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев сподели пред „Нова телевизия“, че според него логото, с което България се представя като туристическа дестинация, не струва.

„В логото има от всичко по малко, но реално няма послание. Не разбрах какъв е акцентът“, коментира Василев.

Според него трябва да се помисли сериозно как България да бъде брандирана, за да привлича вниманието на туроператорите и туристите.

„Например, Черно море е най-малкото соленото и човек може да стои дълго във водата“, допълни Василев.

Новият министър коментира, че България трябва да избере – или да бъде семейна дестинация, или център на купона.

В края на миналата седмица хора от бранша изразиха притеснението от отстраняването на досегашния зам. ресорен министър Иво Маринов. Недоволството на хората Василев коментира така: За мен е важно туризмът да има ресорен заместник-министър, който да не отговаря за търговията с оръжия и всички други дирекции, които имаше към министерството, а да се фокусира напълно към туризма.

Икономическият министър бе категоричен, че туризмът ще остане сред най-важните приоритети за страната.

Той призна, че за поста на Маринов вече има избран човек, но не пожела да сподели името му, тъй като назначението зависи и от премиера Марин Райков.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови