Ексклузивно Спас Малинов, който оцеля от лавината, която погуби 11 души

1.4 милиона лева за ново БГ лого. И пак гаф с чужди снимки

17 януари 2013 в 15:03 7337 17

Така изглежда новото лого на България, представящо я като туристическа дестинация. СНИМКА: МИЕТ
Така изглежда новото лого на България, представящо я като туристическа дестинация. СНИМКА: МИЕТ

Ново лого и слоган ще рекламират България като привлекателна туристическа дестинация.

Логото интегрира символите на слънце и цвете, а слоганът гласи: "Открий и сподели".

Новата визия бе представена от зам. министъра на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Той изрази надежда, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи. С въвеждането на бранд стратегията се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25 %. 

За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави. Анализите на екипа показват, че 90 % от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80 на сто отново биха посетили страната ни.

1.4 милиона лева... и пак чуждестранни фотоси

Логото е правено от обединение от хора, взели близо 1.4 милиона лева за изработването му, а финансирането е по оперативна програма "Регионално развитие". Цялостната стратегия е правена от обединение от над 50 различни специалисти от 7 държави, а работата им е отнела 2 години, съобщава webcafe.bg.

На базата на основното лого са разработени още десет, които представят отделни сегменти от туристическия сектор, за което от МИЕТ представиха на брифинга десетина снимки с това лого от различни места и върху различни продукти.

Нито рекламната снимка с летището обаче е българска, нито красивите русокоси девойки в мол са българки, нито молът е български, нито дори розовото масло - и планината отново не е българска (Френските Алпи). Оригиналните снимки са взети от stock images сайт, пише webcafe.bg.

Новият туристически бранд „България“ ще бъде представен през март 2013 г. на световното туристическо изложение ITB в Берлин. Домакините вече са изразили своята удовлетвореност от новата визия на бранда, като са я определили като „свежа и иновативна“.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

     
    X

    Мариян Карагьозов: Милитаризацията на турската външна политика я изолира