Наша кампания за Сирия със световна награда за PR

Владимир Йончев 19 юли 2012 в 14:55 1602 0

Кампанията „Свобода за Сирия“
Кампанията „Свобода за Сирия“

Кампанията „Свобода за Сирия“ на Сирийската опозиция в България и българската ПР агенция „Интелдей Солушънс“ спечели първото място в категорията „Обществени комуникации“ на Световните златни награди за ПР, организирани от Международната ПР асоциация (IPRA).

Кампанията е номинирана и за специалната награда на ООН, която организацията връчва традиционно, за да поощри професионалните комуникации при решаването на проблеми от голям обществен интерес.

Кампанията „Свобода за Сирия“ цели да провокира вниманието на медиите и обществения интерес в Бългия за събитията в Сирия, по време на които към днешна дата по данни на ООН загинаха повече от 15 000 души. Според УНИЦЕФ повече от 500 от тях са деца. Кампанията е три основни направления – медийни спектакли, връзки с неправителствени организации и защитници на граждански права и политически комуникации.

„Тази кампания трябваше да покаже на хората в България, че в Сирия се  нарушават човешки права. Никой човек не може да остане безразличен, когато научи, че някъде по света загиват деца. В България живеят около 3 000 сирийци и всеки един от тях изстрадва по своему това, което става в родината му. Тези хора всеки ден научват трагични новини за свои познати и близки, преживяват всяко разрушение и клане. Като граждани те можеха да направят само това - да говорят, да спорят, да протестират, да убеждават. Кампанията ни имаше за цел да обясни на хората в България какво става в Сирия, защо усилията на всеки, който иска свобода и демокрация, където и да е по света, трябва да бъдат уважавани и подкрепяни. Екипът ни работеше и в тясно сътрудничество с министъра на външните работи Николай Младенов, благодарение на когото България зае активна позиция на световната сцена по сирийски въпрос и започна бавно да изгражда образа си на страна-миротворец.", коментира Деница Сачева, основател и изпълнителен директор на „Интелдей Солушънс".

За „Интелдей Солушънс“ това е втора Световна златна награда за ПР, след като през 2007 година спечели отличието за кампания за превенция от птичи грип и здравна промоция сред турски и ромски общности в България, организирана за УНИЦЕФ.

„Интелдей Солушънс“ е първата българска ПР агенция с номинация за награда от ООН.

Наградите, които се организират ежегодно от 1991 г. насам, са най-престижните в областта и са световно признание за високи постижения в сферата на връзки с обществеността.

В 21-вите Световни златни награди за ПР са участвали кампании от 48 страни. В журито с председател Зехра Гюнгор (Турция) са били представени 60 професионалисти от 24 страни. Общият брой на присъдените отличия е 30, три от тях за България. Наред с двете признания за Интелдей Солушънс, в категория „Технологии“ първата награда е за българската консултатска компания Ardency Consulting.

Наградите ще бъдат връчени на специална гала церемония в Истанбул на 9 ноември 2012 г..

 ---------------

Пълен списък на всички наградени:

http://ipra.org/gwa/index.php?sec=4&subsec=38

Повече за IPRA - www.ipra.org

 Повече за събитията в Сирия и Сирийската опозиция в България

 Интелдей Солушънс – www.intelday.com

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Историята на коледните лампички