Как да разберете, че сте намерили правилната дигитална агенция?

Кой е най-важният аспект на маркетинга? Отговорът е прост - изборът на вашата агенция за дигитален маркетинг.

OFFNews Последна промяна на 16 май 2020 в 14:01 2810 0

Добрата дигитална агенция за маркетинг може да изстреля вашето онлайн присъствие в глобалната мрежа и да помогне на бизнес ви да стигне до много потенциални клиенти. Но тук изниква и следният въпрос:

Как можете да сте сигурни, че сте намерили подходящата за вас агенция за дигитален маркетинг, която успешно да помогне за разрастването на вашия бизнес онлайн?

Ако не заложите на добри професионалисти в сферата, то риска месечно да хвърляте немалка сума пари на вятъра е доста голям. Защо да изразходвате такава сериозна финансова инвестиция, когато, вместо това, вложена на правилното място, тя може реално да умножи вашите приходи? Предлагаме ви някои полезни съвети за това как да разберете, че се взели правилният избор на агенция за дигитален маркетинг.

Преди да направите своят избор обаче, има три основни компонента, на които трябва да обърнете съществено внимание:

1. Дефинирайте маркетинговите си нужди

В зависимост от вашите маркетингови нужди, направете ясен списък с услугите, за които бихте използвали рекламната агенция. Вашият маркетинг екип първо трябва да вземе вътрешно решение какви дейности ще се извършват и какво трябва да се възложи на външни изпълнители. Трябва добре да знаете в кое сте силни и кое сте по-склонни да "аутсорснете" на агенция. Разбира се, има вариант, в който да дадете пълен контрол върху вашето онлайн присъствие на агенцията и да и делегирате напълно всички онлайн дейности свързани с вашия бизнес, като така самите вие бихте имали много повече време, което да инвестирате в други дейности на вашата компания.

2. Пригответе се за дългосрочно партньорство

Погледнете на това начинание, сякаш добавяте нови членове към екипа на вашата компания. В повечето случаи, ще ви очаква дълго партньорство, а прозрачните и отворени взаимоотношения са от голямо значение за постигане на добри резултати. Най-важното е да се уверите, че всички сте на една и съща "вълна". Агенцията, която наемате, трябва да може да разбере вашите идеи, да ви даде необходимата обратна връзка, но и в същото време да може смело да вземе решенията, които тя смята за правилни. В крайна сметка, това е техният опит и техните знания, които те са придобили с практика. Те са тези, които ще адаптират вашата рекламна кампания, а не вие.

3. Разгледайте портфолиото на агенцията

Също като техния уебсайт, портфолиото на агенцията трябва да бъде актуална и пълна витрина на тяхната работа, която те са свършили и на техните творчески и професионални възможности. Също така, би било полезно да проверите какъв вид работа са извършили за клиенти от вашата индустрия, за да можете да видите дали те разбират спецификите на вашата ниша. Погледнете добре работата, която те са свършили и си задайте следните въпроси:

- Гъвкави ли са?
- Доказали ли са, че са способни да работят в съответствие с изискванията на конкретния бранд?
- Имат ли опит в работата с различни типове клиенти?
- Способни ли са да ви предоставят уникална визия и подход, който да е съобразен изцяло с вашите уникални нужди?

След като сте взели всичко това под внимание, вече можете да определите дали вашата агенция е наистина надеждна по някои от следните критерии:

Добрата агенция умее да представя клиентите си по възможно най-добрия начин

Разгледйте създадените от агенцията уебсайтове на други техни клиенти, вижте какви са резултати от продажбите им и проверете обратната връзка от техните минали и настоящи партньори. Вашата онлайн репутация и визия са от изключително значение за определяне на вашето виртуално присъствие. За да направите добро впечатление върху желаната от вас аудитория, ще трябва да наемете агенция за дигитален маркетинг, която да може да ви представи онлайн във възможно най-положителната ви светлина.

Термини като “SEO”, “ROI” и "Conversions" не са им чужди

С подходящата агенция за дигитален маркетинг ще научите как най-добре да „оптимизирате“ усилията си за още по-добри резултати. Добрите професионалисти в сферата знаят как да умножат всеки един вложен лев от ваша страна, като те непрекъснато ще усъвършенстват и адаптират подхода си, за да достигнете до повече потенциални купувачи онлайн. Те знаят слабите и силните страни на дигиталния маркетинг и могат да увеличат максимално възвръщаемостта на вашата инвестиция (ROI).

Предлагат ви възможност да надградите

Имате ли нужда от дигитална агенция, която да израства заедно с вас? Някои професионалисти намират нови начини и подходи за развитие на вашия бизнес, за да привлекат повече клиенти и да успеят да издигнат вашата компания на "следващото стъпало". Ако искате да надградите над постигнатото и да се изкачите още по-нагоре в бизнес йерархията, вашата маркетингова агенция трябва да може да улесни този процес за вас.

Наистина добрите професионалисти трябва да са в крак с актуалните статистики и последните трендовете в сферата, като те би трябвало да могат да ви предоставят адекватна стратегия за развитие.

Вие сте един екип

Правилната за вас агенция за дигитален маркетинг разбира и подкепя вашия начин на работа. Не е необходимо нито една от двете страни да коригира кардинално своя бизнес подход. Вашата маркетингова агенция трябва просто да ви помогне да оптимизирате бизнес процесите си, за да разполагате с работеща система за генериране на продажби чрез онлайн маркетинг. Агенцията трябва да дава адекватни решения на вашия бизнес там, където вие самите не можете да се справите.

Усещате, че нещата между вас просто се получават

Това е същото усещане като първият път, когато сте се запознали с най-добрия си приятел. Просто знаете, че сте на правилното място в точното време. Всичко си идва на мястото още от самото начало и нещата между вас се получават напълно естествено. Разбира се, надеждният дигитален маркетинг е инвестиция за вас и вашата фирма, но вие също така трябва да можете да изградите взаимно доверие, което да положи основите на едно успешно и за двете страни начинание. Разговорите с представителите на агенцията са много важни, а доброто първо впечатление е от съществено значение и то може да наклони везните в една или друга посока.

Успявате ли да достигнете до достатъчно клиенти онлайн?

Ако отговора ви на този въпрос е "не", то бихте спечелили от това да потърсите съдействие.

Digital Sales Expert е сравнително млада, но изключително професионална и надеждна агенция за дигитален маркетинг, базирана в София. Самите те твърдят, че в основата на техния успех стоят огромното им желание за развитие, сплотеният колектив, коректното отношение към всички техни партньори и не на последно място, хубавото кафе.

Очевидно, нещата за Digital Sales Expert вървят добре, защото, към днешна дата, те работят съвместно с брандове като DHL, Praktis, Теодор, Chicco, DrinkLink, Edrehi.com и още много други.

Основател на агенцията е Стоян Панайотов. Стоян спокойно може да бъде наречен Sales Гуру, но не толкова, защото е изключително запален по йогата, а основно, защото за последните няколко години той успешно реализира над 25 милиона долара продажби чрез Facebook и Google реклама за повече от 100 електронни магазина. Да, няма грешка в цифрите, 25 милиона! Постижение достойно за уважение, имайки предвид неговите едва 26 години.

Digital Sales Expert определят себе си като бутикова рекламна агенция, тясно специализирана в сферата на електронната търговия, като младите специалисти могат да се похвалят с изключително успешни проекти в сферата на Google, Facebook, Youtube и Email рекламата, създаването на чат ботове, управлението на социални мрежи, графичния дизайн и копирайтинга.

Повече информация за Digital Sales Expert, тяхната дейност и портфолио, можете да намерите тук.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X