Колко платиха партиите на медиите в предизборната кампания досега

Последна промяна на 17 май 2019 в 17:31 8457 1

Колко са платили 27-те регистрирани за изборите за Европейски парламент партии, коалиции и инициативни комитети за медийно отразяване досега в предизборната кампания? Справка на Института за развитие на публичната среда, публикувана от "Отворен парламент", показва каква е картината към 15 май.

Наблюдението обхваща официалните страници на 44 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 14 информационни сайтове и агенции.

Ето какво показват данните:

Най-голяма е сумата, платена от БСП, следват ГЕРБ и Воля. Най-малката сума на този етап е на независимият кандидат за евродепутат и бивш военен министър Николай Ненчев.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1005

1

Toni2019

18.05 2019 в 00:52

Като 3 мандата не можеш да убедиш народа да гласува за теб инвестираш още в медийно присъствие за еднопосочни разговори в без друго окупираните от статуквото предавания