Борисов гледа новото метро: Това е цял подземен град в София

Когато някой каже "корупция", веднага го свалям в метрото, обяви премиерът

OFFNews 07 юни 2020 в 08:59 5816 9

Столичният кмет Йорданка Фандъкова показа третата линия на метрота на премиера Бойко Борисов.

Заедно с тях на инспекцията на новите станции от третия лъч на метрото са министърът на транспорта Росен Желязков и финансовият министър Владислав Горанов. 

Води ги шефът на метрополитена Стоян Братоев. 

Това е цял подземен град, още един град в София под земята, коментира Борисов в метростанцията на "България" и "Гоце Делчев". 

"На старите станции се монтират преградни стени", каза Фандъкова, докато се возеха в новата линия на метрото в посока станция "Бул. България". Братоев пък разказа как станцията се напълнила с вода по време на строежа.

Подземна река влезе, изляхме бетон и машината мина през него, обясни човекът-метро. По думите на Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК". 

Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн. А Борисов заяви: "когато някой каже думата корупция, веднага го свалям в метрото". 

Като тръгнеш да говориш, те ти викат "Стига с това метро", елате на Графа да ви покажем 2 плочки и толкоз - дебатът за София приключва. Понеже е под земята и вие считате, че това е даденост, а то не е. Комунистите защо не го построипха, а си направиха само НДК, за да си правят конгреси, защо не направиха това за хората, заяви след проверката Борисов. 

Август месец ще влезе в експлоатация. Ние настояваме за 15-ти, но за 31 е сигурно, защото дотогава трябва да минат абсолютно всички тестове. Другата част от Красно село до Горна баня след две седмици ще е в същия вид, започват тестовете, така че - в края на годината и то, обеща Борисов. 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3943

9

OtSofia

08.06 2020 в 00:36

Още сравнения: 1. https://www.newag.pl/en/20-new-trains-for-sofia-metro/. С по-старият дизайн на софийския трамвай не ми се сравнява, просто си го погледнете.

3943

8

OtSofia

08.06 2020 в 00:21

Метрополитен трябва да осведомяват прецизно относно новите влакове за руско-съветското метро с неоправимите недъзи - тесни тунели, раздалечени станции, стайна технология, т.е. единствено в тунел и чудовищен антиградоустройствен пластмасов гигантски червей, антитехнологични радиуси и наклони (пребройте колко пъти спирачките работят между ГМДимитров и Стадиона) технология, чудото невиждано "метростанция в крива" - Ректората, ужасен шум и искри, и още и още... Ненужно скъпа експлоатация. Новите влакове са полска изработка на подразделението на Сименс Мобилити. Неваг от Нови Сонч. Четете: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%81_%D0%98%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE и сравнете: 1. https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Inspiro , 2.https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%81_%D0%98%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE и 3. https://www.mediapool.bg/simens-shte-dostavi-novi-vlakove-za-15-mlrd-paunda-za-londonskoto-metro-news286570.html.

4022

7

Много Моля,поставилите ми "-",да се аргументират:Кое не е
вярно?На себе си ли да вярвам или на вас троловете,които или нямат памет.Или така срещу заплащане.
При аргументиране не се крийте с псевдоними,а си пишете имената!

4022

6

Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК".
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър ,както и междустанционният у-к между двете станции са проектирани и изпълнени в периода (1979-1982)г
по времето на Тодор Живков.Да не се окаже,че сте ги актували втори път!!!

4022

5

Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК".
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър са проектирани ии изпълнени

4022

4

"Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК".
Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн.
Този новопоявил се самозванец Братоев нагло лъже.
Първи Метродиаметър в участъка Люлин-7 ма Метростанция
(Сердика) с дължина около 7км включително Базата Обеля,бе
на стойност 375 мил.лева(Лева бе равен на Долара).Така,че
стойността на км бе около 48мил.долара/км.Така,че този бърборко,да не дрънка глупотевини,че на запад е било 3 пъти
по-скъпо!

4022

3

Единият нищо не разбиращ показва на другия също нищо не
разбиращ тънкостите на МЕТРО-Строителство.Заобиколени
от група "ТОЛУПИ"

3810

2

Пенчо бре

07.06 2020 в 10:08

"А Борисов заяви: "когато някой каже думата корупция, веднага го свалям в метрото"."

Това ме подсеща за ...

"На "Лубянка" е най-високата сграда в света - от мазето се вижда Сибир!"

23293

1

Стефан

07.06 2020 в 09:45

Когато някой каже "борисов", веднага се хващам за наръчника по психиатрия.