Столичният кмет Йорданка Фандъкова показа третата линия на метрота на премиера Бойко Борисов.
Заедно с тях на инспекцията на новите станции от третия лъч на метрото са министърът на транспорта Росен Желязков и финансовият министър Владислав Горанов.
Води ги шефът на метрополитена Стоян Братоев.
Това е цял подземен град, още един град в София под земята, коментира Борисов в метростанцията на "България" и "Гоце Делчев".
"На старите станции се монтират преградни стени", каза Фандъкова, докато се возеха в новата линия на метрото в посока станция "Бул. България". Братоев пък разказа как станцията се напълнила с вода по време на строежа.
Подземна река влезе, изляхме бетон и машината мина през него, обясни човекът-метро. По думите на Братоев най-тежки за изграждане досега са били станциите "Орлов мост" и "НДК".
Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн. А Борисов заяви: "когато някой каже думата корупция, веднага го свалям в метрото".
Като тръгнеш да говориш, те ти викат "Стига с това метро", елате на Графа да ви покажем 2 плочки и толкоз - дебатът за София приключва. Понеже е под земята и вие считате, че това е даденост, а то не е. Комунистите защо не го построипха, а си направиха само НДК, за да си правят конгреси, защо не направиха това за хората, заяви след проверката Борисов.
Август месец ще влезе в експлоатация. Ние настояваме за 15-ти, но за 31 е сигурно, защото дотогава трябва да минат абсолютно всички тестове. Другата част от Красно село до Горна баня след две седмици ще е в същия вид, започват тестовете, така че - в края на годината и то, обеща Борисов.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
3943
9
08.06 2020 в 00:36
3943
8
08.06 2020 в 00:21
4022
7
07.06 2020 в 17:21
вярно?На себе си ли да вярвам или на вас троловете,които или нямат памет.Или така срещу заплащане.
При аргументиране не се крийте с псевдоними,а си пишете имената!
4022
6
07.06 2020 в 10:59
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър ,както и междустанционният у-к между двете станции са проектирани и изпълнени в периода (1979-1982)г
по времето на Тодор Живков.Да не се окаже,че сте ги актували втори път!!!
4022
5
07.06 2020 в 10:42
Братоев,нещо много сериозно си се оплел в лъжите.
Метростанция №9(НДК) ,както и №10 (Хемус) от Втори Метродиаметър са проектирани ии изпълнени
4022
4
07.06 2020 в 10:26
Той подчерта, че на Запад един километър метро излзиа около 150 млн. евро, докато у нас - около 40 млн.
Този новопоявил се самозванец Братоев нагло лъже.
Първи Метродиаметър в участъка Люлин-7 ма Метростанция
(Сердика) с дължина около 7км включително Базата Обеля,бе
на стойност 375 мил.лева(Лева бе равен на Долара).Така,че
стойността на км бе около 48мил.долара/км.Така,че този бърборко,да не дрънка глупотевини,че на запад е било 3 пъти
по-скъпо!
4022
3
07.06 2020 в 10:09
разбиращ тънкостите на МЕТРО-Строителство.Заобиколени
от група "ТОЛУПИ"
3810
2
07.06 2020 в 10:08
Това ме подсеща за ...
"На "Лубянка" е най-високата сграда в света - от мазето се вижда Сибир!"
23293
1
07.06 2020 в 09:45
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)