От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
23293
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Последни коментари
foreigner66
И с парите от САЩ украинският военен бюджет не настига руския. А част от оръжието може да дойде след години
alfakentavur
Никола Минчев отрича да е подправял документи за Кирил Петков
Sanata
Скандалът с фалшифицираните документи се заплита: Кирил Петков забърка и Пашата
РоКа1002
До 2029 г. на летище София ще има и Терминал 3
alfakentavur
Турция подкрепи Марк Рюте за генерален секретар на НАТО