От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
23293
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Последни коментари
Em Em
''Ремонт на ремонта'' на жълтите павета, вадят металните лайсни
Far Rider
Пореден краен срок - ново правителство или избори
Nichevbu
УНИЦЕФ: Над 13 хил. деца са загинали във войната в Газа
ОнаясМетлата
''Ремонт на ремонта'' на жълтите павета, вадят металните лайсни
Краси1
България не признава незаконните руски избори в окупираните части на Украйна