От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
29303
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция
Прогноза за 2026 г.: Путин напада Европа, а Китай - Тайван