Ето къде можете да разсрочите плащането на сметките за вода за София

От днес административен център в Бизнес парка на Софийска вода ще извършва определени технически услуги

OFFNews Последна промяна на 30 март 2020 в 07:00 614 0

От днес, 30 март, „Софийска вода“ обособява място в Центъра за обслужване на клиенти в Бизнес парк София специално за извършване на административни услуги, съобщи дружеството.

Той ще работи от 8 до 17 ч. с прекъсване от 12 до 13 ч. за дезинфекция на офис пространството.

Входът му ще е откъм булевард "Ал. Малинов".

Там ще се извършват само посочените по-долу технически услуги и ще се сключват споразумения за разсрочено плащане. Няма да се предоставят справки и плащания по отделни сметки.

С цел безопасност в условията на извънредното положение посещенията ще се извършват само с предварително записан час на телефон +359 884 309 330 или на e-mail: [email protected]

Ще се извършват следните технически услуги:

- издаване на изходни данни за проектиране на отклонения от "ВиК" мрежи (само ако за имота има издадени предварителни данни в рамките на предходните 12 месеца);

- преиздаване на изходни данни за проектиране, поради изтекъл срок или настъпили градоустройствени промени (само ако за имота има издадени предварителни данни в рамките на предходните 12 месеца);

- съгласуване на работен проект за сградно водопроводно или канализационно отклонение;

- съгласуване на стандартен работен проект за сградно водопроводно и сградно канализационно отклонение;

- съгласуване на проекти за улични водопроводи и съоръжения;

- съгласуване на проекти за улични канали, колектори и съоръжения;

- становище за вътрешно преустройство по отношение на сградно водопроводно или канализационно отклонение; 

- сключване на договор за присъединяване по чл.84 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).

За да гарантира сигурността на клиентите и служителите си, "Софийска вода" призовава всички посетители да носят предпазни средства при посещение на Центъра за обслужване.

Услугите ще могат да бъдат заплащани само чрез ПОС терминал, за да се гарантира минимален контакт между клиентите и служителите на „Софийска вода“ АД (част от "Веолия").

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !