Лидл България получи поредно престижно признание за работодателските си практики в наградите за HR & Employer Branding, организирани от списание „Forbes“. Компанията е единствена в ритейл сектора с две златни отличия за своите проекти за привличане и задържане на таланти и за имиджа си като работодател.
„В основата на успехите на Lidl стоят силният ни екип и общите ни ценности. Ние ценим хората си и се стремим да им го показваме всеки ден - с устойчивата политика за инвестиция в тях. Това включва както създаването на все по-добри условия за работа, обучение и развитие на служителите ни, така и различни проекти за подобряване на средата. Признанията показват, че сме на прав път и ни мотивират допълнително да продължим да създаваме стойностни проекти в тази посока“, сподели Катерина Шопова, HR директор в Лидл България.
В категория „Привличане на таланти“ отличието поставя фокус върху младежките програми на Lidl, които ежегодно предизвикват все повече интерес, и върху партньорствата с образователни институции и неправителствени организации за кариерно ориентиране и интеграция в пазара на труда на представители на поколението Z.
При оценката на работодателския имидж са взети предвид фокусираните програми за инвестиция в човешкия капитал, която включва развитието на умения за професионален и личностен успех в 21-ви век, инициативи за многообразие и приобщаване, доброволчески проекти на служители, подкрепени от компанията, и въвеждането на нови придобивки. Сред най-отличимите инициативи е образователният видеокаст „Уменията на 21-ви век“, който дава възможност на широката аудитория да добие нови знания и компетентности, които служителите развиват вътрешно чрез серия от обучения. Сред успешните програми е и „#teamlidl за нашето утре“, в която служители допринасят за подобряване на средата с финансовата подкрепа на Lidl.
Признанията от конкурса на Forbes идват само седмица след като Lidl получи осем отличия в друг престижен конкурс, включително първото място за най-добър работодател в сектора на бързооборотните стоки. Те са външна оценка за стремежа на Лидл България да създава подкрепяща среда и проекти с висока добавена стойност за хората, която се потвърждава и от факта, че над 90% от служителите на компанията са склонни да я препоръчат на свои познати за работа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)