Chivas Regal кани всички да гласуват в надпреварата за най-полезен стартъп

ОFFNews Последна промяна на 25 май 2017 в 14:30 3316 0

Водещият производител на скоч Chivas Regal кани потребителите от цял свят да дадат своя глас за стартъпите, състезаващи се в Chivas Venture. Това е глобалният конкурс с награден фонд от $1 млн. долара, който има за цел да намери следващото поколение от стартъпи – тези, които едновременно печелят и създават по-добро бъдеще за обществото.

30 от най-успешните стартиращи компании в света в момента вече се борят за дял от $250 000 от общия награден фонд.

Остават още 3 седмици от петседмичен период (до 12 юни 2017 г.), в който публиката има възможността да подкрепи своя фаворит посредством онлайн вот.

Българският финалист тази година e Sea Harmony от Варна. Компанията е посветена на възраждането на живота в т.нар. “мъртви зони” в моретата и океаните. Заради индустриалното замърсяване, битовите отпадъци и употребата на химически торове размерът и броят на тези крайбрежни пространства се разраства все повече, унищожавайки всички живи организми там. Революционните вертикални мидени рифови ферми на българския стартъп обаче имат способността да възстановят хранителната верига в нейната цялост – планктон, миди, скариди, риби, бозайници.

Кои проекти ще вземат останалите $750 000 от наградния фонд ще бъде определено по време на очаквания с нетърпение Chivas Venture Final в Лос Анджелис на 13 юли. Пресявката на четвъртфиналите и полуфиналите ще сведе финалистите до едва пет, като всеки един от тях ще има само пет минути, за да впечатли журито пред жива публика.

За трите години от съществуването на Chivas Venture над 6000 проекта от шест континента са подали заявки за участие. Всеки един от тях е имал амбицията да направи света по-добро място. Всеки един от тазгодишните 30 финалисти представя различна държава, което означава, че комбинацията от забележителни предприемачи и идеи за по-добро утре не спира да вдъхновява и впечатлява – от австралийския Words With Heart, който набира средства за образованието на момичета и жени, до мексиканския Wearbot, който създава достъпни механични екзоскелети, които помагат на хората с физически увреждания.

В сърцето на историята на Chivas е комбинация от предприемаческо мислене и щедрост. Конкурсът Chivas Venture е вдъхновен от създаделите на марката – братята Джеймс и Джон Шивъс, които осъзнали рано в живота си, че печалбата е много по-ценна, когато е споделена с другите. Братята Шивъс използвали своя успех, за да създадат позитивна промяна в обществото, демонстрирайки дух на братство и щедрост, чийто нотки и до момента се улавят отчетливо във философията на Chivas Regal.

За да научите повече за Chivas Venture и да пуснете гласа си за своя предпочитан финалист, посетете www.chivas.com