"Сривът беше само в Централна поща. Не е вярно, че е имало срив в цялата страна. Как така не ми се обадихте? Измисляте си, за да печелите читатели."
Това заяви Дора Цветкова от „Връзки с обществеността“ на "Български пощи" по повод публикацията на OFFNews “Срив в пощите в последния ден за декларациите“.
По думите й към 7 ч. сутринта е станал токов удар. Проблемът бил отстранен „до осем – осем и нещо“.
Опитът на наш репортер да бъде обслужен в Централна поща обаче удряше на камък и след 8:30 ч. На негов въпрос дали може да бъде обслужен в друг клон на Пощите служителка отговори: „Навсякъде е така“.
Екипът ни направи няколко безуспешни опита да се свърже както с пресцентъра на Пощите, включително на мобилния телефон на г-жа Цветкова, така и с телефона за обслужване на клиенти.
Пред БНТ от Пощите обясниха, че IT-специалистите идват в 9.00 часа на работа и след това ще бъде отстранен проблемът.
Вече в работно време, след 9 ч., на телефоните за контакт с медиите не отговаряше никой. На телефона за въпроси на клиенти служителка каза за OFFNews, че няма информация за срив в системата и ни препрати на друг номер, на който също никой не отговаряше след 9.00 часа.
Г-жа Цветкова се свърза с редакцията ни в 10:10 ч.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Делфини умират в Черно море заради петролен разлив от аварирали руски танкери
Кой е безродник, Ваше Светейшество?!
Кой е безродник, Ваше Светейшество?!
Километрични задръствания от тирове и автомобили на границата с Турция