Български пощи: Срив в пощите? Измисляте си, за да печелите читатели

Последна промяна на 03 май 2016 в 10:16 3629 0

"Сривът беше само в Централна поща. Не е вярно, че е имало срив в цялата страна. Как така не ми се обадихте? Измисляте си, за да печелите читатели."

Това заяви Дора Цветкова от „Връзки с обществеността“ на "Български пощи" по повод публикацията на OFFNews “Срив в пощите в последния ден за декларациите“.

По думите й към 7 ч. сутринта е станал токов удар. Проблемът бил отстранен „до осем – осем и нещо“.

Опитът на наш репортер да бъде обслужен в Централна поща обаче удряше на камък и след 8:30 ч. На негов въпрос дали може да бъде обслужен в друг клон на Пощите служителка отговори: „Навсякъде е така“.

Екипът ни направи няколко безуспешни опита да се свърже както с пресцентъра на Пощите, включително на мобилния телефон на г-жа Цветкова, така и с телефона за обслужване на клиенти.

Пред БНТ от Пощите обясниха, че IT-специалистите идват в 9.00 часа на работа и след това ще бъде отстранен проблемът.

Вече в работно време, след 9 ч., на телефоните за контакт с медиите не отговаряше никой. На телефона за въпроси на клиенти служителка каза за OFFNews, че няма информация за срив в системата и ни препрати на друг номер, на който също никой не отговаряше след 9.00 часа.

Г-жа Цветкова се свърза с редакцията ни в 10:10 ч.