Автомагистрала "Струма" се пропука (снимки)

OFFNews Последна промяна на 01 април 2015 в 14:25 5978 11

Снимка БГНЕС

Трасето на автомагистрала "Струма" след Дупница се пропука само година и осем месеца след откриването й, пише БГНЕС.

Пукнатината, плъзнала през аварийната лента и двете пътни платна, е само на 800 м. след навлизането в ЛОТ-1. Движението на платното от АМ в посока София се извършва само в крайната лява лента, 1/3 от която също е напукана. Проблемният участък е сигнализиран с предупредителни пътни знаци.

Така едва 20 месеца след откриването на ЛОТ-1, пътната настилка се пропука. Пукнатината е в продължение на 15-на метра - тръгва от банкета, преминава през аварийната и дясна ленти, за да обхване и една трета от най-лявата. Пукнатината е обработена с горещ асфалт, който се лющи. Преминавайки от банкета върху асфалта в аварийната лента, пукнатината се разширява на 4-5 см. Пропуканият участък се намира върху близо 10-метров насип.

Участъкът на ЛОТ-1 от АМ "Струма" бе официално открит на 22 юли 2013 година от Десислава Терзиева, тогава министър на регионалното развитие. Строителството на ЛОТ-а от Долна Диканя до Дупница стартира по време на първото управление на ГЕРБ.

От днес има и нови правила за движение по магистралите "Тракия" и "Хемус" - движението по тях в наякои участъци е ограничено до 90 км/ч заради дупки по пътя.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

04.04 2015 в 00:15

Боко, де ти са специализираните камиони-лаборатории, които купи да си ходел лично с тях да проверяваш качеството на полаганата настилка?

01.04 2015 в 20:16

Старите номера на "строителите на социализма": фасадно "гримиране" за резването на лентичката от Първия, след което от следващия месец започваха основните ремонти на новопостроеното - така се преизпълняваха плановете, вземаха премиите, ордените и привилегиите, строяха палатите на номенклатурата с откраднатите материли, при потомците на номенклатурните "строители на социализма" (Боко тиквата, Пиги Павлова, Цуца Цачева, Терзиева, Роско, ....) нещата се повтарят в още по-големи размери в краденето, многократното надуване на цените, комисионите, рушветите, беззаконието, безотговорността и ненаказуемостта!

01.04 2015 в 19:49

giotwer, магистралите са на българите, а не на мутрата и също ние плащаме сметката. Извинявай, но не виждам какво е толкова смешното!
Гаранция, неустойки и т.н. Това е логичното продължение, но едва ли ще се случи :(

01.04 2015 в 19:48

Защо така скромничите от Оффнюз и не споменавате че Десислава Терзиева е министър на регионалното развитие на БСП-ДПС?
Или за вас е важно кой е започнал строежа,а не кой е приел обекта???!

01.04 2015 в 19:03

Хубава работа, ама тиквена. Това отдолу ако има 10см бетон добре. В Германия магистралите от Хитлер имат 70см желязобетон под асфалта.

01.04 2015 в 18:41

Хахахахахахахахахахаха.На Мутрата магистралите се топят като снега в Родопите.Ххахахахахахахаха.

01.04 2015 в 15:30

А дали някой ще се сети, че гаранционния срок още не е изтекъл?
А дали някой ще се сети да провери защо е станало това пропукване?
И ако се открият причините, лежащи под повърхността, дали някой ще се сети да потърси виновните?
И ако се открият виновните, дали някой ще се сети да им потърси отговорност?
И в крайна сметка кой ще плати "масрафа"?
Друг е въпроса как ще се извърши ремонта- дали само със закърпване на дупки, или както трябва да се направи.

01.04 2015 в 15:30

Йосарян, това с ирония в стила на Джоузеф Хелър ли го казваш, или наистина? :D

"Участъкът на ЛОТ-1 от АМ "Струма" бе официално открит на 22 юли 2013 година от Десислава Терзиева, тогава министър на регионалното развитие. Строителството на ЛОТ-а от Долна Диканя до Дупница стартира по време на първото управление на ГЕРБ."

01.04 2015 в 14:54

Пак тоя Орешарски!Аман от него.

01.04 2015 в 14:44

Ще има коментари и то изразителни. Шофьорите вероятно и сега си коменират!