Има нова фишинг кампания от името на „Български пощи“, съобщиха от дружеството. Около сто сигнала дневно изпращат граждани в Кол центъра на компанията.
От името на „Български пощи“ се изпращат фалшиви имейли и SMS съобщения, с цел събиране на чувствителни лични данни. В съобщенията се уведомява, че клиентът има пратка /понякога се посочва произволен номер / и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, освобождаване от митница, коригиране на адрес, пренасочване на пратка поради отсъстващ получател и др., като е необходимо да предостави лични данни, от банкова карта и др.
„Български пощи“ отново обръщат внимание, че не изпращат тези съобщения, не изискват по имейл info@bgpost.bg или SMS заплащане on-line на такси и по никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.
Дължимите суми и държавни вземания към дружеството се заплащат в пощенската станция при доставката на пратката. Документ за самоличност се предоставя на място в пощенските станции при извършване на услугите.
























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Вигенин: България трябва да се бори за справедлив и социален европейски бюджет
Вигенин: България трябва да се бори за справедлив и социален европейски бюджет