"За нас България е важен пазар, на който искаме да останем, коментира в интервю за bTV новият главен изпълнителен директор на компанията собственик на телевизията - PPF Gruop - Ладислав Бартоничек. - В България имаме инвестиции в телекомуникациите. И в bTV, разбира се. И в телекомуникационна инфраструктура, CETIN. Вероятно не е широко известно, но продаваме и системите на Škoda Transportation в България, най-скорошният пример за това е, че продадохме 30 тролейбуса на град София, с което се гордеем."
Бартоничек, който е и акционер в PPF, пое управлението на корпорацията след внезапната кончина на основателя Петър (Петр) Келнер.
"Продължаваме напред. Това е посоката, както винаги досега. Това е част от почитта, която отдаваме на Петър - PPF като организация да продължава, да развива бизнеса, да създава стойност", каза Ладислав Бартоничек в интервю за Светослав Иванов.
PPF Group придоби собственика на bTV – СМЕ, през октомври миналата година, а Бартоничек оглави компанията през март.
Трябва да се знае, че 60% от стойността, от капитала ни, е инвестирана в Централна и Източна Европа. От тази гледна точка, това е най-важният регион, в който търсим развитие. Като цяло е ясно, че с глобализацията (такава, каквато я познавахме преди) е свършено и тя ще бъде заменена от малко по-различна система. Но ние винаги сме работили без да се месим в политическите процеси, така че тази ситуация не ни влияе", добавя шефът на PPF.
Попитан за стратегията на компанията конкретно за bTV, той посочва, че "медиите са източник и на развлечение, не само на новини. За нас стойността е в правилното съчетание между двете. Бъдещето за нас е в синергията между телекомуникационния и медийния бизнес - това е тенденцията." И обяснява какво има предвид: "От една страна, е страхотно да имаш съдържание, продуцирано от bTV, което телекомуникационните компании да разпространяват. От друга страна, телекомуникационният бизнес има дългогодишен опит в обслужването на клиенти индивидуално, като предлага правилния продукт на точния клиент. Такава е и тенденцията при медиите – от услуги от бизнеса към бизнеса към услуги от бизнеса към клиента."
Попитан конкетно за подхода на новия собственик към новинарското съдържание на bTV, Бартоничек отговаря: "Не съм експерт в тази област, но като цяло сме фокусирани върху бизнеса. За да можем да предоставяме добри услуги на клиентите и да бъдем успешни в бизнеса, трябва да предлагаме супер продукти. Новинарският супер продукт в медиите означава да си безпристрастен, обективен, винаги навреме и да не се влияеш от нито едно направление от политическия спектър. Това е важно за нас и затова в СМЕ създадохме редакционен борд, за цялата група, който следи за качеството, независимостта и безпристрастността на новините, за да гарантираме, че продуктът ни е най-добрият."
През новия сезон bTV ще предложи няколко нови продукции, сред които дебютиращото в ефира ѝ дългогодишно предаване "Стани богат" и нов сериал - "Татковци", който по думите на главния изпълнителен директор на PPF group е бил много успешен в други държави.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Правителството отпуска 2 млн. лв. за над 20 000 домакинства, останали с дни без ток в снега
Загина българският доброволец в Украйна Светослав Славков
Путин се извини на азербайджанския президент за самолетната катастрофа
Високите цени на храните помрачават празничното настроение в Русия