"За нас България е важен пазар, на който искаме да останем, коментира в интервю за bTV новият главен изпълнителен директор на компанията собственик на телевизията - PPF Gruop - Ладислав Бартоничек. - В България имаме инвестиции в телекомуникациите. И в bTV, разбира се. И в телекомуникационна инфраструктура, CETIN. Вероятно не е широко известно, но продаваме и системите на Škoda Transportation в България, най-скорошният пример за това е, че продадохме 30 тролейбуса на град София, с което се гордеем."
Бартоничек, който е и акционер в PPF, пое управлението на корпорацията след внезапната кончина на основателя Петър (Петр) Келнер.
"Продължаваме напред. Това е посоката, както винаги досега. Това е част от почитта, която отдаваме на Петър - PPF като организация да продължава, да развива бизнеса, да създава стойност", каза Ладислав Бартоничек в интервю за Светослав Иванов.
PPF Group придоби собственика на bTV – СМЕ, през октомври миналата година, а Бартоничек оглави компанията през март.
Трябва да се знае, че 60% от стойността, от капитала ни, е инвестирана в Централна и Източна Европа. От тази гледна точка, това е най-важният регион, в който търсим развитие. Като цяло е ясно, че с глобализацията (такава, каквато я познавахме преди) е свършено и тя ще бъде заменена от малко по-различна система. Но ние винаги сме работили без да се месим в политическите процеси, така че тази ситуация не ни влияе", добавя шефът на PPF.
Попитан за стратегията на компанията конкретно за bTV, той посочва, че "медиите са източник и на развлечение, не само на новини. За нас стойността е в правилното съчетание между двете. Бъдещето за нас е в синергията между телекомуникационния и медийния бизнес - това е тенденцията." И обяснява какво има предвид: "От една страна, е страхотно да имаш съдържание, продуцирано от bTV, което телекомуникационните компании да разпространяват. От друга страна, телекомуникационният бизнес има дългогодишен опит в обслужването на клиенти индивидуално, като предлага правилния продукт на точния клиент. Такава е и тенденцията при медиите – от услуги от бизнеса към бизнеса към услуги от бизнеса към клиента."
Попитан конкетно за подхода на новия собственик към новинарското съдържание на bTV, Бартоничек отговаря: "Не съм експерт в тази област, но като цяло сме фокусирани върху бизнеса. За да можем да предоставяме добри услуги на клиентите и да бъдем успешни в бизнеса, трябва да предлагаме супер продукти. Новинарският супер продукт в медиите означава да си безпристрастен, обективен, винаги навреме и да не се влияеш от нито едно направление от политическия спектър. Това е важно за нас и затова в СМЕ създадохме редакционен борд, за цялата група, който следи за качеството, независимостта и безпристрастността на новините, за да гарантираме, че продуктът ни е най-добрият."
През новия сезон bTV ще предложи няколко нови продукции, сред които дебютиращото в ефира ѝ дългогодишно предаване "Стани богат" и нов сериал - "Татковци", който по думите на главния изпълнителен директор на PPF group е бил много успешен в други държави.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Amethyst
Цонев: Момчето порасна, стана лидер и партията го припозна. Доган нека почива
Джендо Джедев
Бедните държави са гневни, че богатите им дават едва 300 млрд. долара за климата
Джендо Джедев
Цончо Ганев на събитие за ''модернизация'' на Китайската комунистическа партия в Пекин
Джендо Джедев
Украйна има одобрението да атакува Русия с френски ракети с далечен обсег