Булсатком прекрати разпространението на Russia Today

OFFNews Последна промяна на 25 февруари 2022 в 10:26 8700 5

Булсатком прекрати разпространението на тв Russia Today (RT) вчера.

"В знак на подкрепа на украинския народ и осъждане на руската агресия, днес Булсатком прекрати разпространението на спонсорирания от руската държава канал Russia Today" - обяви главният изпълнителен директор на "Булсатком" Станислав Георгиев.

RT е контролирана от руската държава международна телевизионна мрежа, която се финансира от федералния данъчен бюджет на руското правителство. Тя управлява мрежа от телевизионни канали, насочени към аудитория извън Русия, както и предоставя интернет съдържание на английски, испански, френски, немски, арабски и руски език.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

23323

6

Стефан

02.03 2022 в 02:06

Не забравяй за АА!

-8390

5

Браво,
стига фалшиви новини!

2674

3

GB

25.02 2022 в 14:57

Браво, Булсатком! Всеки акт на подкрепа на Украйна, морална включително, е акт срещу Путин, заповядал война срещу Украйна! Достойно!

1000

2

bimbo

25.02 2022 в 12:20

Браво!

-1580

1

Bace7

25.02 2022 в 11:58

Това са смешни неща...всеки с телефон или смарт телевизор включва през интернет каквото си пожелае, "демократичната цензура" на излъчващи половината време реклами телевизийки е като катинар на кочина.